Terug naar overzicht
Hey Katrien, de catering in het Sint-jansbergklooster te wordt gedaan door de chef van het restaurant KOKOON in Leuven. Wij gaan in april daar eten om ons menu te proeven voor ons trouwfeest. Ik zal je zeker iets laten weten! Groetjes, An
Hoi An We zijn daar in Leuven al eens gaan eten en dat was heerlijk!! :-)Maar ik hoor net van een collega dat zij daar ooit naar een feest gegaan zijn en dat het eten op voorhand gemaakt word en daar opgewarmd... En dat je dat proefde... Vrijdag gaan wij op gesprek in de zaal dus dat ga ik toch even vragen... Hou me ook op de hoogte hé ;-) Alvast bedankt!Katrien
Wij zijn er al eens naar een feest geweest en over het eten konden we toch echt niet klagen, hoor. Ik proefde helemaal niet dat het eten op voorhand gemaakt werd en erna opgewarmd (al kan het zijn dat het zo gebeurt, dat weet ik niet, maar dan verandert het in elk geval niets aan de smaak). Het was echt een heel leuk feest en we hebben heel lekker gegeten.
Hoi Sara, fijn te horen dat je er toch lekker gegeten hebt :-) Wij hebben er ook eens een personeelsfeest gehad en ook toen was het heel lekker... Maar volgens een collega hebben ze daar eens helemaal niet lekker gegeten.. Laat ons dus hopen dat het merendeel van de positieve reacties kloppen :-)Jullie trouwen trouwens op mijn verjaardag!! :-) Alvast proficiat!