Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Indeling feest

23-3-2011 19:56:04
Hallo mede-bruidjes,

Wij doen een receptie, diner en daarna een dansfeest. Wat dus wil zeggen dat we drie keer mensen moeten ontvangen.
Zijn er nog bruidjes die dit zo doen, en hoe is jullie indeling van het feest dan? Hoe laat begint alles? En hoeveel tijd voorzien jullie voor wat.

Groetjes!

Jana
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 439

Vanessa
3-6-2011
 Meld misbruik23-3-2011 21:53:46

Hallo,

Wij moeten ook 3 maal gasten ontvangen. Net gebeld naar de zaal en zij stelden deze uren voor:
receptie 16u30
avondfeest 19.00
dessertbuffet 22u

Dit komt ook overeen met wat we zelf hadden voorgesteld.

Veel succes nog!

Emy
30-6-2012
 Meld misbruik23-3-2011 22:09:51

Wij hebben ook iets gelijkaardigs:
15-17u eerste receptie (buren, collega's, ..)
18-18u45: ontvangst diner-gasten
19-21u30: diner
21u30-...: dessertenbuffet en dansfeest

we hebben dus een lange receptie voor een deel vd gasten en een korte receptie voor de mensen die ook eten krijgen.
op 21u30 ontvangen we de gasten voor het dessertenbffet in een aparte ruimte. Zo kan er opgevangen worden als er dessert-gasten te vroeg zijn, of diner-gasten nog niet klaar zijn met eten.

ik hoop ook nog een half uurtje over te hebben van het uurtje rustpauze dat we ingelast hebben tussen de 2 recepties.

we doen ons feest in een feestzaal van een hotel en krijgen ook een kamer ter beschikking waar we ons kunnen opfrissen en wat rusten.

veel success met de planning!

Joke
21-5-2011
 Meld misbruik24-3-2011 8:37:55

hoi,

wij moeten 4 keer gasten ontvangen:

16u30: receptie
18u15: diner
20u: dessertbuffet
22u: dansfeest

veel succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...