Terug naar overzicht
Hey, bij ons is dit eens soort vredeswens. Dan moeten wij ons "suite" een knuffel of hand geven of kus om de vrede door te geven. als je "vredes wens huwelijksmis" of iets in die trent intikt op google vind je heus wel wat vb'tjes. De priester heeft hiervoor verschillende vb'tjes gegeven. succes ermee!
Hei, ik heb dit wensengedeelte moeten/mogen doen bij mijn zus haar trouw en ik moest dat zélf schrijven! ik moest zelf wensen formuleren, maar heb wat uitgebreider dan dat gedaan :-) Dus je kan aan je getuige/zus/broer/beste vriendin/.... vragen om dit te doen, ze zullen vereerd zijn! Vond dit héél moeilijk maar heel leuk om te doen!
Wij hebben een huiwelijksmis in de kerk en dus kan ik je hierbij niet specifiek helpen maar wij hebben bijvoorbeeld voor de eerste lezing de getuige van mijn verloofde een tekst laten schrijven. Zoals Emily zegt is het misschien beter iemand die veel voor jullie betekend een tekst en wensen te laten formuleren zo krijg je een persoonljike tkest met een verrassingsmomentje voor jullie omdat je hun wensen dan te weten komt.