Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog lang...

8-4-2006 13:45:53
Hoi,
ik trouw op vrijdag 27 okotber. M.a.w. is dat eind deze maand nog 6 maanden te gaan. Het ligt al van meer dan een jaar geleden vast. Nu heb ik toch wel zoiets van...het mag nu eens gaan gekomen.Niet dat ik zenuwachtig ben hoor. In tegendeel: op tv en om het even waar zie je steeds "de helse bruiden" uit hun dak gaan omdat ze nog zoveel te doen hebben. Maar doordat ik niet zenuwachtig ben, heb ik nu zoiets van...zouden er dan toch nog dingen zijn die niet in orde zijn...hihi zo is het altijd is hé...
Silvie

Silvie

Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 363

anita
28-10-2006
 Meld misbruik8-4-2006 15:01:15

Hallo Silvie,

Ik trouw op 28 oktober en ik heb ook zulke gevoelens. Momenteel ben ik bezig met de tafelbenamingen af te printen en met de kaartjes die we aan de gasten geven als ze binnen komen. Zo heb ik toch het gevoel dat ik bezig ben met ons huwelijk. Heel veel is al gepland en gedaan. Hoe zit dat bij jou? Nog veel te doen? Waar trouw jij ergens? Ik vind het wel plezant dat er toch nog mensen rond die periode trouwen. Nog veel succes!
Groetjes, Anita

Silvie

Meld misbruik8-4-2006 16:41:07

Hoi Anita!
Ik denk dat ik al heel wat gepland heb (ik hoop toch dat dit al veel is:zaal, kerk, kleed, ringen, kaarsen, uitnodigingen, kerkboekjes, bedankjes, DJ, fotograaf, ceremoniemeester, auto's). Er zijn wel nog heel wat dingen die we al in ons hoofd hebben, maar waarvoor we nog even wachten omdat het nog lang is.
Groetjes!
Silvie

Benedikte
14-10-2006
 Meld misbruik8-4-2006 16:41:21

Hallo,
Wij trouwen op 14 okt in Brugge, dus maar een klein beetje vroeger dan jullie. Alle grote zaken liggen vast bij ons (zaal, fotograaf, kapel, priester, trouwkleed, ringen), maar verder kunnen we er nu niet mee bezig zijn. Tot eind mei ben ik dag in dag uit bezig met mijn werk (een project die goedgekeurd moet worden en dus al mijn tijd opslorpt), mijn vriend runt het huishouden nu (boodschappen, was en plas, stofzuigen, afwassen, eten maken: echt alles!), dat we nu niet echt veel tijd voor onze trouwvoorbereidingen hebben. Ik hoop dat we er in de zomer echt mee kunnen bezig zijn. We zien het alleszins nog zitten, want het zijn allemaal leuke dingen om te doen, maar het zal die laatste maanden erg druk worden (uitnodigingen maken, versturen, misboekje opstellen, voor versiering kijken, de tafelindeling bepalen, de muziek voor het feest kiezen,...). Dus, onze voorbereidingen verlopen zeker niet zo soepel en op tijd als bij jullie, maar ik hoop dat het ons ook lukt. Ik weet één ding: ik zal ervan genieten, en daarna kunnen we een weekje met zijn tweetjes weg naar Kreta... Ik begin er nu al van te dagdromen.

Leuk om te zien dat nog oktoberbruidjes op deze site zitten!

Groetjes, Bene

Silvie

Meld misbruik8-4-2006 16:44:18

Inderdaad, ook wel tof dat er toch nog enkelen zijn die ook in oktober trouwen.
Voor de meeste mensen is mei-juni-juli-augustus de ideale periode. Voor mij niet, veel te warm in die maanden. En het is al zo'n drukke dag...dan mag het gerust wat frisser voor mij!
Silvie

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-4-2006 11:57:40

Hallo

Ik ken je gevoel maar al te goed. Binnen 2 weken ben ik 1 jaar verloofd. We trouwen binnen 5 maanden. Het grote voordeel aan veel tijd is natuurlijk dat je idd niet stresst en veel tijd hebt. Ik heb al enorm veel gedaan, alles wat gereserveerd moest worden is gereserveerd. Onze huwelijkskaars is gekocht, mijn kleed compleet met schoenen en juwelen, de misboekjes liggen klaar, net als de bedankingen voor de gasten. Nu ben ik bezig met de uitnodigingen.

De laatste 2 maanden zijn er veel dingen die moeten gebeuren die niet eerder kunnen. Dus ik redeneer zo dat ik dan al genoeg te doen zal hebben, dus alles wat ik eerder kon doen heb ik dus al eerder gedaan. En zo heb ik van de zomer dan ook wat meer tijd om van het mooie weer te genieten ipv binnen voor mijn pc aan een misboekje te werken of zo.

Iedereen zegt dat de laatste honderd dagen voorbijvliegen, dus nog eventjes op de tanden bijten en dan gaat het vlug vooruit!

Groetjes

Vicky
09.09.06

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik9-4-2006 13:16:59

Hoi,

Wij hadden dat ook... en nu nog maar 76 dagen en dat vliegt echt wel ...Nog veel kleine dingen te doen en te regelen.
Wij waren meer als 1,5 jaar verloofd.
Groetjes jullie tijd komt eraan.

Cindy

Saar
25-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 8:47:27

Amai,als ik zie wat jullie al allemaal klaar hebben! Wij trouwen twee maanden eerder en hebben bijlange nog geen uitnodigingen, bedankingen, tafelbenamingen... Ik heb ook nog maar enkel mijn bruidsjurk, maar nog geen accesoires, noch lingerie of schoenen... Maar ik maak mij daar niet druk over, tijd genoeg nog denk ik dan... We hebben ook net een verhuis achter de rug van de schoonouders en ook op werk zeer druk zodat er de laatste maanden ook maar bitter weinig tijd over was voor de voorbereidingen van ons huwelijk...
Nu zaterdag, zoasl reeds eerder gezegd, ga ik voor de eerste pasbeurt... ben benieuwd... Mijn toekomstige heeft wel al zijn kostuum gekozen (en dat voor de suite) sinds eergisteren...

Allez, allemaal nog veel succes met de voorbereidingen, en vooral niet stressen!

Groetekes,
Saar
(25/08/06)

Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik10-4-2006 9:03:25

Hey Silvie, voor mij zijn het nog 180 dagen, wij trouwen op 07 Oktober, die dag zijn we 5 jaar samen. Ik heb alles klaar wat klaar kan zijn. Feestzaal, DJ, fotograaf, videograaf, traiteur, mijn prachtig kleedje, schoenen en juwelen (alleen lingerie nog). De uitnodigingen liggen al thuis (ik ga ze zelf maken en ze moeten alleen nog afgedrukt worden), de bedankjes heb ik zaterdag besteld, misboekje is klaar ( moet alleen nog goedgekeurd worden door de pastoor en dan kunnen we beginnen met uitprinten). de kerkversiering (bloemen en rode loper) zijn in orde, mijn kapster staat ook al vast. Alleen de ringen nog , de versiering thuis en het bruidsboeket moet nog geregeld worden. Ik moet een maand op voorhand terug gaan voor het bruidsboeket (het was nu nog te vroeg).

Ik ben wel blij dat alles klaar is zodat ik de laatste 2 maanden niet aan vanalles en nog wat moet denken. Het gaat al druk genoeg zijn zonder u nog zorgen te moeten maken om alles op tijd af te krijgen.

Maar nu mag de tijd doorschakelen naar de 3de vitesse. Toen ik hier pas kwam waren het in de 200 dagen en nu staan we al op 180 dagen dus voor we het weten is het Oktober

Nog veel succes.

Tiziana
07-10-2006

Karen
22-12-2006
 Meld misbruik10-4-2006 10:12:49

hallo,

wij zijn verloofd sinds 18.02.2006 (heel onverwacht).
we trouwen op 22.12.2006 en wij hebben een zaal, muziek voor in de zaal, weten waar we op huwelijksreis gaan en dat is het dan!

24 mei ga ik op zoek naar een trouwjurk!

wij hebben dus echt nog ni veel als ik dat zo lees!

groetjes,
karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...