Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Misboekje

23-3-2011 22:18:57
hey hey,
Met nog 44dagen op de teller is mijn dag serieus aan het naderen. Mijn misboekje is klaar om gedrukt te worden, maar ik heb in totaal geen idee hoeveel ik er moet afdrukken. Mijn dichtste familie(broer,zussen,ma,pa) is met een man of 20. Kwestie van familie en vrienden heb ik totaal geen idee hoeveel er zullen komen. Hoeveel drukken jullie er af?
In mijn misboekje staat ook een liedje van Will Tura voor het vergevingsmoment. De priester had voorgesteld om het liedje te laten afspelen, maar ik heb dat liedje niet. Wie kan mij helpen? Het liedje heet "Als jij de klok terug kon draaien".
Ik heb het al gevonden op youtube, maar er staat geklap op voor en na het liedje en dat vind ik niet echt passen voor in de kerk. Zou ik dat geklap kunnen wissen via windows media player?

Alvast bedankt
groetjes Angelina

Angelina
7-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 952

frida
6-2-2010
 Meld misbruik24-3-2011 18:49:22

He,

helaas kan ik je niet helpen aan dat liedje maar staat dat soms niet op een van zijn cd's? Misschien eens daar zoeken! Of weet jullie al wie de dj is misschien kan hij jullie helpen?

Wij hadden 96 misboekjes voor ien en we hadden klein aantal over, wij hebben wel elke persoon 1 gegeven.

Groetjes Frida

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...