Terug naar overzicht
Hey, In Turnhout ben ik paar jaar geleden naar een trouwfeest geweest in het Paterspand. Was mooie zaal/locatie vond ik. Vermoed dat je daar wel niet zelf voor catering kan zorgen. De mensen van Paterspand hebben vorig jaar ofzo ook een nieuwe zaal in Turnhout geopend. Theater 1900 noemt het geloof ik, maar daar ben ik nog niet geweest. Wij hadden onze trouwfuif in Hoogstraten (Club Le Cirq) maar dat gaat misschien net iets te ver zijn? Schitterende zaal (enig nadeel: geen tuin) Groetjes, ilse
wij gaan naar alta ripa in oud turnhout
Wij hebben gekozen voor het Bourgondisch Huis in Mol. Een zaal met LEKKER eten! Verschillende menu's mogelijk. Ze staan vooral bekend om hun brochetterie-formule, maar dit is geen verplichting! Kijk maar op hun site: http://www.hetbourgondischhuis.be/ Groetjes, Myriam.
hallo ien wij hebben het daemshof in noorderwijk bij herentals en ik kan je zeggen wij zijn daar al naar een huwelijk geweest en het is daar echt goed de mensen zijn vriendelijk en je feest is daar echt af groetjes sofie
Daemshof in Noorderwijk Hezehoef in Olen De Zotte Morgen in Geel De Vlasschaard in Hulshout Link 21 in Herentals Wij hebben gekozen voor De Residentie in Lichtaart
bourgondisch huis kan ik be-amen, daar gaan wij feest geven de vesten, veerle is ook nog een locatie die ik hier niet las, maar al net iets duurder... groetjes
Wij houden ons feest in de Vesten in Laakdal. Hele goeie service, hele vriendelijke mensen, lekker eten, keuze uit verschillende mogelijkheden, maar je kan er niet zelf voor de catering zorgen... Mijn zus heeft haar feest daat ook gegeven en dat was een geslaagde avond.
Wij geven ons feest in de Kapelhoeve in Zevendonk bij Turnhout. Ik heb hier niets dan goeie dingen over gehoord. Zaal met catering en goeie service. Heel vriendelijke eigenaars.
Maeckelhoeve te Veerle-Laakdal
@evy: ik ben van balen ik ken het bourgoundisch huis, ik wist niet dat ze dit ook voor huweljken gebruikten, is het dan hetzelfde systeem dat je ht eigen eten(vlees) moet grillen?
ik ben naar de vesten in laakdal geweest, ik vond het super, de zaakvoerder is zeer vriendelijk en je hebt veel mogelijkheden, het is niet de goedkoopste, maar prijs/kwaliteit zitten zij goed. ik denk dat het dit wordt. De maekelhoeve is naart schijnt ook de moeite, daar gaan wij ook eens luisteren. succes!
Jill, je kan in Het Bourgondisch Huis ook kiezen uit vele andere formules. Wijzelf doen NIET de grill.