Terug naar overzicht
Idem hier!Zitten jullie al ver? Wij vinden van wel, maar als we dan vrienden horen die later trouwen, en al veel verder zitten, worden we ongerust...Op dag 100 mijn trouwkostuum gezien, en 't is dé max! Kijk er ook naar uit!
hoi brecht, bij ons is alles zijn gang aant gaan onze trouwringen zijn bijna klaar onze bedankjes worden gemaakt onze uitnodigingen zijn bij de drukker die hebben we een van de dagen wij hebben onze ondertrouw al gehad ons bruidboeket is besteld nu is het nog alleen afspreken met de feestzaal voor het eten en de wijn gaan proeven en we moeten ons uur van het vervoer nog juist doorgeven en onze gastenboek afhalen en dan zijn wij zo goed als klaar in juni moet mijn verloofde zijn kostuum nog is gaan passen dan werken ze die af en ik moet 22 juni 2011 mijn trouw kleed voor de laatste keer gaan passen en dan mag ik die mee nemen ik hoop echt dat we mooi weer hebben jullie trouwen ook op 02/07/2011 zie ik dan zijn er precies veel trouwers dat zal dan wel een super dag zijn en worden hoeveel werk hebben jullie nog groetjes sofie
Oei oei oei....Wij staan hopeloos achter. De uitnodigingen zijn in ontwerp, willen die eerste week van mei versturen (wnn versturen jullie ze?). Voor de bedankingen kijken onze ouders blijkbaar samen? (verrassing ;-) )Ondertrouw moeten we nog tekenen. Heel verhaal. Zijn bij diaken geweest (hij zou onze mis voordragen) maar dat viel niet goed mee. Ondertussen iemand anders gevonden, geen probleem. Maar de diaken wou dat we in ondertrouw zouden gaan nadat we eerst een mis hadden bijgewoond?!? In welke tijd hij leefde weet ik niet... Maar soit, ondertrouw moet ook nog gebeuren dus.Kostuum ben ik gisteren gaan passen, en 't is echt de max! Hebben jullie er ook een laten maken? En zoja waar? Ik ben zeer tevreden van Café Costume! Nu nog schoenen voor eronder.Mijn vrouw (zijn al getrouwd voor de wet) moet voor eerste pas van trouwkleed ergens midden april dacht ik? Qua versiering voor de kerk etc. moeten we nog alles regelen. Enkel de loper en de laurier zijn al geregeld.Voor de rest moeten wij niet veel doen, qua regeling vervoer e.d. want daarvoor kijkt onze ceremoniemeester! Deze persoon neemt veel last over!Enkel van de feestzaal ook nog laatste afspraken maken qua menu en wijnen inderdaad, maar dat zijn zorgen voor later.Doen jullie nog vrijgezellendag? Bij ons 7 mei, en als ik de geruchten zo hoor, zal ik serieus afzien ;)Over de datum, inderdaad, het was een heel populaire dag blijkbaar! Toen wij vorig jaar terug kwamen van reis (waar ik mijn vrouw ten huwelijk heb gevraagd) eind april zijn we direct beginnen zoeken naar een zaal... En serieus geschrokken hoeveel er al volzet waren! Hopelijk inderdaad goed weer e! Daarvoor hebben we toch allemaal deels deze datum gekozen denk ik?Succes nog!
hoi brecht, inderdaad dan hebben jullie nog veel werk wij gaan onze uitnodigingen volgende week weg doen naar familie en vrienden omdat je de mensenn dan nog kunt gaan uitnodigen je moet ook rekening houden dan is de grote vakantie he mijn verloofde heeft zijn kostuum bij villige in turnhout besteld mijn verloofde heeft mij eind augustus te huwelijk gevraagt en heb de 1 ste week van september mijn trouwkleed gekocht heb er tien aangehad en ben terug gegeaan naar mijn eerste ik ben nu al 2 keer geweest eerst voor te kiezen dan moest ik terug met alles van schoenen en lingerie dan hebben ze mijn trouwkleed aangespeld en nu 22 juni moet ik terug voor te passen en zien dat alles goed is dan dan krijg ik dat mee naar huis wij hebben onze feestzaal in september ook vast gelegd omdat de zaal toen nog vrij was en voor de rest hebben wij ook een ceremoniemeester maar wij hebben ons vervoer bij het bruidsparadijs gaan bestellen en daaar hebben wij ook onze uitnodigingen besteld omdat wij daar de druk van de uitnodigingen gratis kregen ik hoop voor je vrouwtje dat ze ook haar droom kleed gaat vinden en voor bedankjes voor de ouders en vrienden en familie zijn wij bij aphostrofe geweest in nijlen daar hebben ze leuke dingen groetjes
Hoi Stefan en Sofie, zoals jullie wel weten is het bij ons ook 2 juli. Amai, als ik bij jullie lees wat er nog maar moet gebeuren, dan staan wij toch wel wat achter, maar't komt in orde. 5 april moeten we naar de pastoor. ben benieuwd wat hij van onze viering denkt. Veel succes nog bij de voorbereidingen, maar dat lukt blijkbaar wel bij jullie. groetjes Vanessa en Kris
hey vanessa, bij de pastoor zijn het maar wat vragen beantwoorden wij hadden ook alles mee misboekje en papieren en daarom hebben wij onze ondertrouw al gehad en je krijgt er een borreltje alle ik had fruitsap ze maar jullie geraken ook wel rond p.s.we moeten is afspreken voor de versiering in de kerk he dan kunnen we die bloemen bestellen voor in de kerk groetjes sofie
Ja Sofie inderdaad. Van't weekend hoor ik eens bij mijn schoonmoeder of ze al ideeën heeft, en dan zullen we volgende week eens afspreken wanneer we alles samen kunnen bekijken. groetjes Vanessa