TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
evy
18-6-2011
|
24-3-2011 10:04:54
hmm, ik begrijp het helemaal!!!
Controle en dingen die je nie onder controle kan hebben...
Je wil echt niet weten welke doemdenkenissen...
ik heb niet eens een afspraak voor men proefkapsel...
kga es bellen binnekort voor afspraak in april en in mei nog eentje en dan zal ik wel het goeie hebbe, en ist nie pakt die me nog wel es tussen...
Stel nu dat er iets niet helemaal is wat je wil die 9e april, heb je nog een maand, met dus 4 weekends en heel wat door de week avonden, dat de kapster heus wel tijd voor je wil maken om het nog een keertje te proberen en het helemaal perfect naar je zin te krijgen!
maar ik snnap het "het komt zo laat gevoel"
ik had dit met mijn eerste pas, iedereen hier had het echt keilang op voorhand, en ik een maandje, als mijn lingerie dus niet ok was of mijn schoenen of juwelen, rampeuh! ahja, wel vier weekends, maar als er een bestelling op maat moet van lingerie bijv duurt het wel snel 10werkdage, dusja de paniek kwam te boven... ik heb gebeld en mag eerder gaan..
Is het je vaste kapper? Als je echt nerveus blijft errond, kan je eventueel wat vroeger proberen een afspraak te maken... mensen begrijpen dit heus wel!
ik heb zelfs nachtmerries over fotoschoot, onze locaties ligt volg eende ja euhm ge weet wel :) en ja ik moet met mijn kleed erdoor, maar we wille absoluut die locatie, stel ma is da kleed vuil wordt, zo kende, da soort nachtmerries,...
dus je bent heus niet de enige...
oef wat een uitleg
liefs
|
|
Kirsten
13-5-2011
|
24-3-2011 10:10:13
Hey Aurelie, hier van tijd ook nachtmerries hoor. Met ook nog 49 daagjes begint van tijd soms de paniek ook beetje toe te slaan. We hebben een aantal zwangere mensen op onze trouw en ik hoop echt dat ze niet allemaal net bevallen zijn of gaan afzeggen omdat ze zwanger zijn. Voor de rest droom ik soms ook dat alles in het honderd loopt of dat niemand mijn kleed mooi vindt... Wat betreft je proefkapsel, het mijne is pas 23 april gepland. Dus nog pakje later als bij jou. Dus gene paniek zou ik zeggen... Verder is er hier nog wat werk te verzetten eenmaal de bevestigingen allemaal binnen zijn, maar ja daar is het nog tijdje op wachten dus ja... groetjes, Kirsten
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
24-3-2011 11:09:33
Hier nachtmerries a volonté!
Man man man, mijn toekomstige komt 's nachts wakker omdat ik vanalles zit te zeggen/ roepen in mijn slaap! Hij maakt mij dan superlief wakker en praat dan een half uur met me om me gerust te stellen :)! Mijn schatje :) :)!
Amai, over wat heb ik al allemaal gedroomd:
Mijn jurk dat iedereen lelijk vond, dat ze met verf hebben overgoten (je kent dat wel... dierenactivisten die met rode verf gooien op bont)
Onze huwelijksmis... mijn verloofde stond daar vooraan met iemand anders... ik zat helemaal achteraan in een kleedje zoals assepoester
Dan zijn er nog de dromen over onze complete dag die in het water valt... alles mislukt, alles is lelijk...
Ik denk dat dit een fase is waar we over moeten :)!
Nachtmerries zijn geen bevestigingen over wat er gaat gebeuren! Gewoon als je niet slaapt, positief blijven en net voor het slapen gaan een goeie babbel met de verloofde... dat helpt soms :)
|
|
Kendra
21-5-2011
|
24-3-2011 19:20:23
Hier ook nachtmerries hoor. Ik droom dat niks geregeld is en dus ook alles in het honderd loopt. Ook droom ik over mijn schoonouders en schoonzus (dat zij alles gaan verpesten) en dat mijn schoonzus ook in een trouwkleed komt. Heb ooit eens hier gelezen dat dit gebeurd is bij iemand hier op het forum en ik zou dat verschrikkelijk vinden. Verder kom ik ook overal te laat waardoor we niet meer kunnen trouwen enzoverder. Je bent zeker niet de enige hoor! Jammer dat mijn ventje mij niet wakker maakt, die slaapt zelf te vast. Iedereen in mijn omgeving zegt wel dat het wel in orde zal komen maar je weet toch nooit he... De laatste maand woon ik niet meer bij mijn verloofde (ik werk te ver en het over en weer rijden kan ik niet aan) en ik droom ook dat hij mij niet meer graag gaat zien als we terug gaan samenwonen, gelukkig dit weekend. Zo van die dingen, allemaal heel `normaal` hoor.
|
|
Cindy
5-5-2012
|
24-3-2011 22:44:34
Hey hey,
wat hoor ik hier allemaal? Staat mij dit ook nog te wachten?
Positief blijven hé dames! 't zijn gelukkig maar dromen. In je dromen verwerk je je ergste angsten, dat wil dus zeggen dat tegen de trouw alles al verwerkt zal zijn. Beter nu slechte dromen en dan wel een fantastische dag beleven dan omgekeerd!
@ Aurelie, waar is die positieve mood van 't weekend gebleven?
't komt allemaal zeker en vast wel goed hoor.
Groetjes,
het eeuwig optimistje
Cindy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|