Terug naar overzicht
bij mij ook nog 99 dagen!! Spannend he! En zo te zien, zitten we aan hetzelfde bezig: de uitnodigingen zodat niet iedereen op vakantie vertrokken is!!! :-) Veel plezier nog met de laatste voorbereidingen!!!
Bij mij staan er nu 91 dagen op de teller...heb zo het gevoel dat ik vast sta ...ik weet niet waar te beginnen !er moet nog zoveel dingen gebeuren... onze eerste stap is de rest van de uitnodigingen verdelen !
Hier nog 98 dagen op de teller, maar ik denk dat ik nog een stapje achter jullie sta. Ik moet nog gaan zien voor mijn uitnodigingen! Ik denk altijd maar dat ik tijd genoeg heb :-) De mensen die ik echt graag op mijn feest heb, weten trouwens al wel dat ze 1 juli moeten vrijhouden ;-)
Hier ook nog 99 dagen. Het begint nu echt wel snel te gaan! Onze uitnodigingen zijn weg voor de proefdruk. Wij doen ze wel pas eind april, begin mei weg. Iedereen weet al dat we 2 juli trouwen want we hadden in de kerstkaartjes een save the date sticker geplakt. Wat moeten jullie nog allemaal doen? Wij: * morgen bellen voor afspraak notaris * zaterdag kleren kopen voor mama en bomma * volgende week kostuum vriend * 5 april afspraak pastoor * misviering nog laten goedkeuren en drukken * altaarstuk kiezen * schoenen kindjes * ringen ophalen (begin juni) * 2de pas (begin juni) * proefkapsel + make-up in april * en nog een hoop kleine dingen Succes nog allemaal!