TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tamara
24-6-2011
|
24-3-2011 10:37:48
beetje moeilijk eh. Ze heeft zelf geen zonen dus zij kan dit nooit meemaken. aan de andere kant begrijp ik je wel. dat is iets wat je samen met je mama en zussen doet.
Misschien kan je haar meenemen naar je eerste pas. dan heeft ze toch het gevoel dat ze mee mocht komen.
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
24-3-2011 10:45:58
Hoi!
Hier hetzelfde!
Mijn schoonmoeder heeft drie zonen, twee kleinzonen... ze verlangt naar een dochter/kleindochter :)!
Ze had heel graag meegeweest, maar heeft dat niet echt laten blijken. Maar ik ben wel altijd eerlijk geweest met haar en heb duidelijk gezegd dat ik met mijn mama en zus ging gaan. Ik heb haar gezegd dat ze meekon mijn verloofde's kostuum gaan halen... dat heeft ze niet mogen doen bij haar vorige zoon die trouwde dus was ze enorm blij!
Probeer haar uit te leggen dat je het enkel met je mama en zussen wilt doen. Zeg haar bv wel dat ze meemag naar je eerste pas... dan zal ze wel ook blij zijn :)!
|
|
joyce
30-4-2011
|
24-3-2011 10:47:07
hoi Bruidje
De eerste keer ben ik enkel met mijn mama gaan passen, omdat ik nog sterk twijfelde tussen 2 kleedjes, ben ik de week erna teruggegaan met mijn zus en schoonmoeder (die ook enkel zonen heeft).
Ik moet zeggen dat ze het wel apprecieerde...
groetjes
Joyce
|
|
Evelien
9-7-2011
|
24-3-2011 10:48:24
Ja ik zou ook gaan voor de eerste pas met haar erbij. Ze zal toch wel begrijpen dat je liever gewoon met je mama en zussen gaat... Zolang je het vriendelijk uitlegt is het allemaal niet zo erg :)
|
|
Sofie
24-9-2011
|
24-3-2011 11:16:48
Hoi, Ik ben mijn trouwkleed gaan kiezen met mijn mama. Mijn schoonmoeder heeft de foto's al te zien gekregen en gaat mee voor de eerste pas. Ik denk dat ze misschien wel graag had meeggegaan, maar ze maakte hier eigenlijk geen probleem van. Ben er ook altijd wel duidelijk in geweest dat ik graag met mijn mama alleen ging. Ik denk dat je dit wel aan haar kan zeggen.
|
|
Claudia
12-8-2011
|
24-3-2011 11:23:54
Hoi, Dit was bij mij ook zo! Ik ben voor de eerste keer dat ik ben gaan kiezen heb ik mijn moeder en mijn zus meegenomen. Ik vond op het laatste twee jurken echt héél mooi en ik heb toen beslist om er eventjes over na te denken. De week erop is dan mijn mama, mijn vriend zijn mama en de schoonzus meegeweest. Je kan ze ook meenemen voor de eerste pas of zo hé!
|
|
Claudia
12-8-2011
|
24-3-2011 11:24:40
Het kan misschien ook een voordeel zijn als ze mee gaat. Mijn verloofde heeft zijn kostuum gaan kiezen samen met zijn mama en zo wist zij wat er ongeveer bij zou passen hé!
|
|
Evelien
4-6-2011
|
24-3-2011 11:38:07
Hoi,
Ik ben eerste met mijn moeder (he geen zussen) op "jacht" geweest in verschillende winkels. De favorietjes heb ik op foto laten zien aan mijn schoonmoeder en getuige. voor "the final 2" zijn zij dan mee gaan kijken en hebben hun gedacht kunnen zeggen.
Uiteindelijk heb ik mjin zin doorgedreven (af en toe steekt dan ook de stress de kop op dat mijn keuze niet de beste was). Let er dus wel op dat je je niet te veel laat leiden door te veel mensen om hun mening te vragen. Ik had persoonlijk al bijna 3 meningen over 2 kleedjes en er waren maar 3 mensen mee
|
|
Emily
26-5-2012
|
24-3-2011 11:39:31
Ik neem ze gewoon mee: mijn mama, mijn schoonmama en mn zus. Ik weet dat ze dit enorm apprecieert, ena ls ik haar daar zo'n gigantisch plezier mee doe is het mij dat ook wel waard. Als ik verschillende keren zou moeten gaan zien voor een trouwkleed kan het wel zijn dat ik haar niet elke keer meeneem, telkens met 3 ander personen rekening houden is niet gemakkelijk. Mijn mama heeft nochtans laten blijken dat ze ook eens graag met mij alleen zou gaan, maar ik wil sowieso altijd mn zus erbij dus dat zit er niet in :-)
|
|
Heidi
7-7-2012
|
24-3-2011 11:40:35
Ik begrijp je gevoel helemaal, maar zou het zoveel "minder leuk" zijn, als ze wél mee zou gaan?
|
|
Selena
18-6-2011
|
24-3-2011 12:00:18
Hey :) Ik heb ook 2 zussen en heb er ook een heel goede band mee. Uiteraard ook met mijn mama. Ik ben dan ook met hun alleen gaan kijken voor mijn trouwkleed. Mijn schoonmoeder is heel lief heel leuk, ma zij respecteert deze beslissing dan ook. Vertel het haar gewoon en zeg dat je ook voor haar een verrassing wil zijn :) Veel succes
|
|
Sindy
1-7-2011
|
24-3-2011 12:03:08
Ik ben met mijn mama en twee zussen geweest. Ik heb ook niet zo'n speciale band met mijn schoonmoeder en het is zelfs niet bij me opgekomen om haar mee te vragen
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
24-3-2011 12:12:39
Alvast bedankt voor al jullie reacties! Ik wil nog maar even verduidelijken dat ik ook een goede band heb met haar, maar dat is toch anders. Haar smaak is heel anders, ik wil ook niet op alles 'neen' zeggen als ze iets voorstelt. Mijn mama en zussen kennen haar ook niet zo goed héél goed en ik vrees dat zij dan ook niet helemaal zichzelf kunnen zijn... Enfin, zodadelijk ga ik lunchen met haar en ik vermoed dat ze dan de vraag zal stellen aan mij... Wordt dus vervolgd... :-)
|
|
Leontine
3-6-2011
|
24-3-2011 12:29:31
Ik heb haar wel meegenomen en daar was ze dan ook dolblij mee. Ook zij heeft enkel 2 zonen en heeft er lekker van kunnen genieten. Als je het goed met haar gaat vinden zal ze je heus ook wel vrij laten in jouw keuze. Dat deed de mijne ook, maar heb nog wel wat van haar favorieten aangepast. Dit heeft niet mijn keuze beïnvloed en zij vond het prachtig dat er ook naar haar geluisterd werd. En als ik heel eerlijk moet zijn: ook al waren ze mijn keuze niet, elk excuus om meer jurken te kunnen passen heb ik aangegrepen!!! Het is maar eens in je leven hé.
|
|
Emily
26-5-2012
|
24-3-2011 13:28:23
@ leontine: een voordeel waar ik nog niet aan gedacht had ;-) joepie, meer kleedjes passen!
|
|
ilse
7-8-2010
|
24-3-2011 14:15:57
Hey,
Eerlijk gezegd heb ik er niet aan gedacht om mijn schoonmoeder mee te vragen.
Ik ben gaan passen met mijn moeder, tweelingzus en mijn verloofde zélf (jaja)
Nu mijn schoonmoeder heeft wel een dochter en die is al getrouwd dus ze heeft het wel al eens meegemaakt natuurlijk. Als je er goed mee overeenkomt en ze heeft al laten verstaan dat ze zoiets ook wel eens heel graag zou doen, zie ik eigenlijk geen probleem om ze dat te gunnen. Ze kan dan misschien een andere smaak hebben maar dat maakt eigenlijk niet uit vind ik, het zal wel duidelijk worden in welke jurk je het meeste straalt. En ik ben het helemaal eens met Leontine, elk excuus is goed om meer jurken te passen.
Groetjes
|
|
Aprilbruid
16-4-2011
|
8-4-2011 19:50:34
En hoe is het nu afgelopen?
|
|
Bruidje
28-4-2012
|
9-4-2011 10:44:56
Ze heeft voorlopig nog niets gevraagd daarover... Het is dus nog hangende...! :-) xxxx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|