Terug naar overzicht
Ik heb voor een groot formaat gekozen, dus geen gevouwde kaart en ben ongelooflijk blij ermee!! Ik vond in geen enkel boek van de drukker mijn zin, maar bij vistaprint ben ik echt content! Het is eens niet cliché... de kwaliteit is echt super, veel succes!
wij hebben ook voor het groot formaat gekozen, geen gevouwde kaart. ook wij zijn heel content ervan! kwaliteit is ook heel goed, we hadden het papier met de linnen afwerking. je kan verschillende bijkomende kaartjes bestellen voor bedankjes, naamkaartjes, stickers, ... succes!
hoi Sylvia Wij hebben ook het groot formaat gekozen voor onze algemene uitnodiging en hebben dan aparte kaartjes laten drukken voor receptie en avondfeest. Ook voor onze suite hadden wij speciale 'dagkaartjes' laten drukken (voor die prijs konden we het niet laten) Wij hadden ook de linnen afwerking zoals Tamara en zijn super-tevreden van de kwaliteit en de service. Onze bedankjes zijn ook van Vistaprint (magneetjes in de stijl van onze uitnodigingen), en we hebben ook bedankt-stickertjes laten drukken (voor op onze bellenblazers voor de kindjes aan de kerk). Voor onze getuigen en andere helpers hebben we gegraveerde balpennen (heel mooi!). groetjes Joyce
Er is inderdaad niet zoveel keuze in vouwkaarten tenzij je zelf een ontwerp upload. Wij hebben gekozen voor een normaal kaartformaat met matte afwerking. Ik ben er echt heel tevreden van en de reacties zijn altijd positief! Ze zeggen dat het heel origineel is enzo :)
Wij kozen ook een normale kaartformaat met linnen afwerking en zijn héél tevreden. Ook de reacties die we krijgen op onze uitnodiging zijn zeer positief.