Terug naar overzicht
Als dankt voor je aanwezigheid en lach op onze sprankelende dag.
Hei Tinne, tof idee! waar heb je de flesjes gekocht? Als mijn dichterstalent zich nog ontpopt laat ik het weten :-)
Beste Tinne,Net zoals Emily vind ik dit ook wel heel interessant.Ik zou ook wel graag willen waar je deze hebt bekomen (+kostprijs ongeveer als je die kwijt wilt).
als dank voor een mooie dag zonder "trubbels", dit flesje bubbels
wij hebben ook kleine flesjes cava. Hebben deze bij sligro (horecagroothandel in nederland) gehaald voor 3 flesjes was het 6 euro een een beetje, daar komt nog wel 19% btw bovenop maar als ik goed reken is dat dan ongeveer 2,80 per flesje. Misschien hebben ze deze bij de hanos ook wel?
Wij hebben ze via mijn schoonbroer. Maar ik denk dat je in elke drankengroothandel wel kan bestellen, ongeveer € 3 per flesje van 20 cl. Gewoon eens navragen, want staat niet altijd in de winkel.
Dan is ons rijmdichtje wss veel te lang (6 lijntjes) maar bij ons stond dat wel op een kaartje apart...
Je maakt me wel nieuwsgierig fredie? Laat maar horen!!!
OK. Laat je me een berichtje op mijn profielicoontje zodat ik het kan doorzenden ? Ik slaag er niet in om via jouw profielicoontje te antwoorden, krijg steeds een wit scherm met "Bad request" erop...
Op onze huwelijksuitnodiging stond een zinnetje dat hier misschien ook wel op past: Waar liefde tintelt, bruist het bestaan...