Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Onze ringen zijn gekozen!!

24-3-2011 17:31:31
misschien dat jullie nog weten dat ik hier een tijdje geleden de vraag stelde ivm ringen van sofie de nys..om één of andere reden werden we aangetrokken door haar website..dinsdag brachten we haar voor het eerst een bezoekje en wat zijn we blij dat we ons voorgevoel en jullie adviezen hier ivm haar volgden!!haar vb ringen waren al super voor ons!!erg mooie dingen..aan de hand van een uitgebreid gesprek over wat we wel en niet graag zagen,of we er goud of niet in willen,steentjes of niet,welke ondergrond enz enz gaat zij nu vbn maken..onze smaken hoefde zelfs niet overeen te stemmen,zij zal iets maken waarin beide smaken gecombineerd worden..maar onze smaken liepen in dezelfde stijl benieuwd wat het wordt!!??je ziet dat ze een artistieke dame is en we hadden direct een tof gevoel bij haar!!
ivm het zilver gaf ze ons ook direct de nodige uitleg en een antw op de vragen waar we mee zaten...het verkleuren en het vervormen waar sommigen ons toch wat bang voor maakten..na haar gesprek zijn we hier niet meer bang voor en kdenk dat we erg mooie ringen zullen hebben!!wie er nog zoekt moet zeker eens een bezoekje brengen!!zeker als je van zilver houdt(en ze maakt ze ook in goud hoor)
weeral een stapje dichterbij!!

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 601

Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik24-3-2011 19:04:43

Hey Ann,

Welke argumenten gaf ze dan ivp de verkleuring en vervorming van zilver, want het is net dat, dat ons tegen hield. En het is nogal ver rijden voor ons om even op info gesprek te gaan.

groetjes

Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik24-3-2011 20:30:52

Hoi, wij hebben onze ringen ook besteld bij haar, en moeten eind deze maand voor onze proef gaan kijken, ben echt benieuwd! En ik had bij haar ook een goed gevoel. Het is toch iets anders dan in de winkel. en je kan er je eigen gevoel in steken.

Tamara
21-5-2011
 Meld misbruik24-3-2011 20:34:40

ann
2-7-2011
 Meld misbruik24-3-2011 20:34:46

wel,ik stelde de vraag of zilver makkelijk vervormd zoals sommige zeggen...zilveren ringetjes die je koopt op de markt bv of van die dunne ringetjes zullen indd vervormen,alles heeft te maken met de manier van gieten..hoe ze allemaal net uitlegde kan ik nimeer juist verwoorden,maar toen je deze ringen vasthield waren ze echt stevig en sterk en zag ik ze ook niet zomaar vervormen..ivm verkleuren,zilver verkleurt als het niet gedragen wordt...heeft iets met oxidatie te maken, en eigenlijk zelf kreeg ik 2 jaar geleden een zilveren ringetje op valentijn en ook mijn verlovingsring van vorig jaar juli is zilver en beiden zijn nog steeds mooi van kleur en helemaal niet vervormd...dus ik denk wel dat dit echt is hoe ze zegt...zij giet ze zodanig dat ze niet vervormen,heeft met dikte en sterkte te maken..
hopelijk ben je hier iets mee.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...