Terug naar overzicht
Hey Ann, Welke argumenten gaf ze dan ivp de verkleuring en vervorming van zilver, want het is net dat, dat ons tegen hield. En het is nogal ver rijden voor ons om even op info gesprek te gaan. groetjes
Hoi, wij hebben onze ringen ook besteld bij haar, en moeten eind deze maand voor onze proef gaan kijken, ben echt benieuwd! En ik had bij haar ook een goed gevoel. Het is toch iets anders dan in de winkel. en je kan er je eigen gevoel in steken.
wel,ik stelde de vraag of zilver makkelijk vervormd zoals sommige zeggen...zilveren ringetjes die je koopt op de markt bv of van die dunne ringetjes zullen indd vervormen,alles heeft te maken met de manier van gieten..hoe ze allemaal net uitlegde kan ik nimeer juist verwoorden,maar toen je deze ringen vasthield waren ze echt stevig en sterk en zag ik ze ook niet zomaar vervormen..ivm verkleuren,zilver verkleurt als het niet gedragen wordt...heeft iets met oxidatie te maken, en eigenlijk zelf kreeg ik 2 jaar geleden een zilveren ringetje op valentijn en ook mijn verlovingsring van vorig jaar juli is zilver en beiden zijn nog steeds mooi van kleur en helemaal niet vervormd...dus ik denk wel dat dit echt is hoe ze zegt...zij giet ze zodanig dat ze niet vervormen,heeft met dikte en sterkte te maken.. hopelijk ben je hier iets mee.