Nu Online
Momenteel zijn er 466 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema puzzelstukje

24-3-2011 17:59:35
aan alle creatievelingen hier,
aan de hand van de bezinningstekst(puzzelstukjes :) die we hebben gekozen in onze viering met de goede herder kwamen we op het idee dit door te trekken doorheen gans ons huwelijk...we vonden al een aantal toffe dingen maar zoeken nog een aantal zaken waar we voorlopig nog niet uit zijn,de inspiratie is even zoek...
de goede herder werkt niet met misboekjes,heb je toch graag "iets"raadt hij aan een soort korte inhoud van de viering te maken,ik had graag een soort flyer(maar dan in stevig papier zoals dat van een uitnodiging of menu)gemaakt maar dan in de vorm van een puzzelstuk,ik ga al zeggen dat ik geen held ben in knippen!!dus ik zou liefst kant en klare (flyergrootte)puzzelstukken vinden die we dan zelfs kunnen afwerken..in onze viering hadden we ook graag een puzzel samengesteld...bv,de getuigen hebben elk een stuk,elk die in onze viering iets naar voor brengt(tekst,wens,onze zonen,ouders...)zouden dan een puzelstuk hebben dat ze dan "ergens"toevoegen zodat we( bv op een prikbord )op het eind een mooie puzzel hebben,met dan ook een betekenis....het is chaotisch uitgelegd,ik weet het,maar ik hoop dat jullie begrijpen waar ik heen wil.....
wat hebben we al(of al in gedachten),een uitnodiging in puzzelvorm,een puzzelstukhuwelijkskaars,bedankjes:ook kaarsje en puzzelstukdoosjes met snoepjes voor kinderen,een puzzelhoekje voor de kinderen voor tijdens viering,als verrassing een kettinkje voor onze jongens met een hangertje in vorm puz.st. met de 1e letter van hun naam(wordt tegelijk gedaan met onze trouwringen)..een ponsje om in de naamkaartjes en menus een vormpje aan te brengen,geen naamafroeping,maar gasten krijgen gekleurd puzzelstukje ,kleur per tafel,dan roepen ze bv de groene puzzeltjes en terwijl ze binnengaan speelt green green gras of home bv...hebben jullie tips omtrent dit alles of nieuwe ideetjes,ze zijn echt welkom...alvast bedankt!!!

ann
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1549

Evelien
9-7-2011
 Meld misbruik24-3-2011 18:35:13

Als gastenboek een (of enkele) grote puzzels maken op dik papier, uitknippen en de mensen dan een wens laten schrijven op een puzzelstukje!

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik24-3-2011 18:40:20

Er stond hier al eens een topic over! Zal eens zoeken... Momentje!

Véronique
31-7-2009

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik25-3-2011 10:49:39

ook mijn reactie in het topic dat Véronique vermleld :) mijn broer zijn thema was ook de puzzel !

ann
2-7-2011
 Meld misbruik25-3-2011 11:33:25

vorige topic was ook van mij!!;)
bedankt alleszins,hoop altijd dat er nog nieuwe ideetjes volgen....

karen
31-5-2011
 Meld misbruik25-3-2011 12:06:59

hey Ann,

Via http://www.geschenkenweb.be/index.php/geschenken/bad-a-zeep kan je zeepjes bestellen in de vorm van een puzzelstukje. Je kan er dan ook een tekening en tekst in laten zetten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...