Terug naar overzicht
Hey An, mijn schoonzusje heeft er vorig jaar haar dansfeest gehouden en het was toen heel goed. Met hapjes en goulashsoep 's nachts, niet te gewoon niet te chic, net goed. Ze hadden denk ik de DJ van daar genomen was ook heel goed geweest. En allemaal niet te duur (toch in vergelijking met onze kant hier). Groetjes!
Hey Ann Wij zijn eens een keertje daar gaan eten en als mayonaise kregen wij zo een potje gelijk bij de mc donalds toch raar voor zo'n restaurant?! De feestzaal zal wel goed meevallen denk ik want er staan toch altijd veel auto's. Groetjes
Hey Ann Ikzelf heb er al twee trouwfuiven meegemaakt... beide waren net hetzelfde qua drank en hapjes... lekker waren ze wel! Maar wij hebben er maar 2 op de hele avond gezien... de mensen die dicht aan de keuken stonden, werden voortdurend bediend, wij eerder in een hoek van de zaal hebben weinig gezien... net of de hapjes altijd op waren als zij bij ons aankwamen... dat was minder... maar voor de rest was het feest altijd wel gezellig. Groetjes
Hey An, Mijn broer heeft er vorig jaar zijn trouwfeest gehad, zij hadden bbq voor de gasten? Dit was heel goed georganiseerd. Dj Erwin van daar is ook een echte aanrader... echt feestje!! Dan heb ik er eens warm buffet gehad met een feestje en dit was dan een beetje tegen gevallen. Wij hebben ons feest in Oppenhof en zijn vandaag alles gaan bespreken, als ik eerlijk moet zijn wij komen er 13euro pp goedkoper vanaf voor dezelfde formule als mijn broer bij 't raadmaekers. Hopelijk ben je iets met deze info!! groetjes Caroline
Hoi, Wij hebben ook die zaal voor onze trouw!! Tot nu toe ben ik content!! Wij gaan ook BBQ nemen en dergelijke! We zijn meer dan te vreden! XX