Terug naar overzicht
wauw, leef al helemaal mee! Zijn nog aan het twijfelen of we ook zullen kiezen voor Marc en Isabelle. Zou je me eventueel eens kunnen doorgeven voor welke (gezongen) nummers jullie gekozen hebben? Bedankt voor de moeite hoor en een dikke proficiat met jullie huwelijk maar natuurlijk ook met de nieuwe spruit die in aantocht is !stefanie
Hallo,Wel, ik kan Marc en Isabelle alleen maar aanraden, ze hebben prachtig gezongen, elk liedje bezorgde de hele kerk kippevel, en ik was zo gelukkig!Intredelied: Jij bent voor mij (stef Bos)Tussenzang: Samen zijn (Willeke Alberti en Paul de Leeuw)Offerandelied: Beautiful that way uit de film La Vita e BellaCommunielied: Our House (Graham Nash)Zegen: An old Irish Blessing (tekst en muziek door David Pendragon)Uittredelied: When I'm 64 (the Beatles).Marc heeft ook prachtige achtergrondmuziek gebracht bij het ondertekenen van het register en hij heeft ook mijn nichtje begeleid bij het onze Vader.We hebben zulke ongelooflijk goede commentaar gehad bij de viering, en ik denk dat zeker deels te danken was aan hen.Groetjes,Liselot
dankjewel hoor voor de reactie! Zal maar snel nog eens contact opnemen met hen ! groetjes en geniet van de wittebroodsweken ;-)Stefanie
Amai ik kreeg de tranen in mijn ogen van het te lezen hopelijk hebben wij ook zoveel geluk op deze mooiste dag van je leven.En verder wens ik jullie het allerbeste en ook met de kindjes.grtjs KaatPS hebben Marc en Isabelle oon een mailadres?