Terug naar overzicht
genieten maar en aftellen
hey, Geniet er van. Ik heb dat liedje hier thuis als je je e- mail adres geeft stuur ik het door. wens je al een prachtige dag met goed weer groetjes darline
Bij mij nog 407 dagen op de teller, maar ik geniet net zo veel als jij. Die voorbereidingen zijn heeeeeeeeeeeeeerlijk. Iedereen die al getrouwd is zegt dat de dag zelf zo vlug voorbij is, dat je echt moet genieten van lang voordien, en dat doe ik ook. Al ben ik zeker dat ik ook zeeeeeeeeeeeeeeer ga genieten de dag zelf hoor. Veel geluk alvast en ik ga het zonnetje mee bestellen voor je! Groetjes, Cindy
Ja wij trouwen ook op 9 april :) zijn ook aan het hopen op goed weer!!! Wij moeten denk ik wel wat meer nog in orde brengen als jullie :) maar dit weekend gaan we er een heel weekend aan besteden... tkomt wel in orde zeker?
oh fijn fijn! geniet van je laatste dagen voorbereiding en van de grote dag zelf uiteraard!!!
Geniet ervan. Ik duim voor mooi weer. Het nummer 'You are' is trouwens een hele mooie keuze. Wij kozen A perfect day van Lou Reed, maar ik ga dit nummertje in de loop van de avond voor mijn ventje laten draaien. Een extra knuffelmoment voor ons twee. Groetjes en veel plezier op 9 april!,
ik duim mee voor het goede weer! ;) bij ons is het ook nog wel wat hectischer als bij jullie.. Hier moet toch nog wel wat gedaan worden, maar het moet en zal in orde zijn :)
heerlijke dank!! we gaan genieten! Bedankt voor de bestelling van de zon aan jullie allen! Ik steek m vandaag alvast in een doosje en haal hem maar de negende uit! Ik kreeg ook zopas mijn uitnodiging en benodigdenlijstje voor m'n vrijgezellenfeest zaterdag 2/04.. amai amai spannend allemaal! ik ben gisteren gaan zoeken naar Helium, Ava had me iemand gezegd dus ik daar naar toe.. lalalalaaaa : 1 fles gevonden, het duurt 3 weken tegen dat de levering van Helium binnen zijn.. ok we trouwen binnen 12 dagen, 3 weken is te laat :D Maar geen stress ik vind er wel nog! En voor Anika en anderen die ook op 9/04/2011 trouwen! We hebben nog 12 dagen.. da komt goed! gene stress! genieten maar!