Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

genieten troef!!

24-3-2011 21:27:13
Even mijn vreugde delen met jullie!
Vandaag staat op de teller; 15 dagen... amai echt niet meer veel!!
Ik ben vandaag mijn kapsel en make-up gaan proberen en ben ook mijn kleed gaan ophalen. Ik heb het nog eens gepast en het zit echt zalig goed! ik was opnieuw emotioneel toen ik de jurk aandeed..'n heerlijk gevoel! WAUW ik verlang nu echt echt heelheel hard!! het kan niet snel genoeg gaan...
En het weer als vandaag, dat bestel ik ook graag voor 9 april!
Kben zo zo zo benieuwd naar die dag! En stiekem geniet ik SUPER hard van de laatste voorbereidingsdagen..
Mijn zussen en vriendinnen maken me heel benieuwd naar mijn vrijgezellendag! (2 april)
Alleen nog de misboekjes, de bedankjes afwerken (heb zelf porselein potjes gedraait voor t lichtje), menu kaartjes gaan drukken, tafelschikking int net opmaken, en we moeten onze afzonderlijke kaartjes met onze zelfgeschreven trouwbeloften op nog schrijven.. (is niet opgenomen in ons boekje) en dan moet het zo wat allemaal in orde zijn!
en ik geniet! en mijn lieverdje ook, op zijn manier.
We hebben vanavond ook onze eerste dans belist: "You are" .. Al had ik daar nog een vraagje over: Ik vind alleen maar de versie van Nathalia en ik wil de versie van Dolly parton, maar ik vind m niet op Youtube... iemand???

Het zijn echt HEERLIJKE TIJDEN!! We genieten samen volle bak van alles die op ons komt, ik voel me echt rustig, geen zenuwen en zo, tis echt leuk! hopelijk is het ook zo de dag zelf! Ik hoop dat jullie allemaal genieten van de voorbereidingen en de stress wat kunnen afzetten!

gegroet, een aftellertje! ;-)

Sofie
9-4-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 589

Bruidje 02042011
2-4-2011
 Meld misbruik24-3-2011 21:38:00

genieten maar en aftellen

Darline
23-7-2011
 Meld misbruik24-3-2011 21:49:15

hey,

Geniet er van.
Ik heb dat liedje hier thuis als je je e- mail adres geeft stuur ik het door.

wens je al een prachtige dag met goed weer
groetjes darline

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik24-3-2011 22:07:04

Bij mij nog 407 dagen op de teller, maar ik geniet net zo veel als jij. Die voorbereidingen zijn heeeeeeeeeeeeeerlijk. Iedereen die al getrouwd is zegt dat de dag zelf zo vlug voorbij is, dat je echt moet genieten van lang voordien, en dat doe ik ook. Al ben ik zeker dat ik ook zeeeeeeeeeeeeeeer ga genieten de dag zelf hoor.
Veel geluk alvast en ik ga het zonnetje mee bestellen voor je!

Groetjes,
Cindy

bruid
9-4-2011
 Meld misbruik25-3-2011 7:01:33

Ja wij trouwen ook op 9 april :) zijn ook aan het hopen op goed weer!!! Wij moeten denk ik wel wat meer nog in orde brengen als jullie :) maar dit weekend gaan we er een heel weekend aan besteden... tkomt wel in orde zeker?

evy
18-6-2011
 Meld misbruik25-3-2011 9:04:55

oh fijn fijn! geniet van je laatste dagen voorbereiding en van de grote dag zelf uiteraard!!!

Ingrid
7-5-2011
 Meld misbruik25-3-2011 9:44:34

Geniet ervan. Ik duim voor mooi weer.
Het nummer 'You are' is trouwens een hele mooie keuze. Wij kozen A perfect day van Lou Reed, maar ik ga dit nummertje in de loop van de avond voor mijn ventje laten draaien. Een extra knuffelmoment voor ons twee.
Groetjes en veel plezier op 9 april!,

Anika
9-4-2011
 Meld misbruik25-3-2011 20:32:33

ik duim mee voor het goede weer! ;) bij ons is het ook nog wel wat hectischer als bij jullie.. Hier moet toch nog wel wat gedaan worden, maar het moet en zal in orde zijn :)

Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik27-3-2011 13:54:13

heerlijke dank!! we gaan genieten!
Bedankt voor de bestelling van de zon aan jullie allen! Ik steek m vandaag alvast in een doosje en haal hem maar de negende uit!
Ik kreeg ook zopas mijn uitnodiging en benodigdenlijstje voor m'n vrijgezellenfeest zaterdag 2/04.. amai amai spannend allemaal!
ik ben gisteren gaan zoeken naar Helium, Ava had me iemand gezegd dus ik daar naar toe.. lalalalaaaa : 1 fles gevonden, het duurt 3 weken tegen dat de levering van Helium binnen zijn.. ok we trouwen binnen 12 dagen, 3 weken is te laat :D
Maar geen stress ik vind er wel nog!
En voor Anika en anderen die ook op 9/04/2011 trouwen! We hebben nog 12 dagen.. da komt goed! gene stress! genieten maar!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...