Terug naar overzicht
Ava en Veritas hebben toch wel veel keuze hoor :-) groetjes Joyce
Ja in de AVA ga je dat zeker vinden!! in alle kleuren! grtjes
AVA heeft een groot aanbod! ;-)
Ik ga mij met de anderen, AVA, als je daar je zin niet vind dan ga je nog heel lang kunnen zoeken. Ik ben ook van plan daar te gaan kijken. Onze doopsuiker (hebben al 2 kindjes) kwam ook van daar en we waren daar heel tevreden over. Succes!
Ik weet niet vanwaar je bent Claudia maar bij Marco in Gent of bij Verdu Pack in Roeselare hebben ze er hopen in alle breedtes, diktes en kleuren. Bij AVA zal je ook wel je goesting vinden denk ik en een iedereen heeft in zijn buurt wel zo'n winkel.
Bij Bloemenland heb je zéér veel keuze in kleur, diktes, motiefjes en redelijk van prijs. Misschien een beetje een stoffige winkel maar de prijzen daar maken veel goed ;) Ook voor vazen en potten kijk ik altijd daar. Die winkel ligt op de Grote Steenweg in Veerle-Laakdal. Als je het voetbalveld van Westerlo weet zijn, rijd je nog een eindje verder. Aan de lichten ga je rechts en dan passeer je het op een gegeven moment. Ook bij Action kan je dit soms terugvinden. Deze kan je terugvinden aan de watertoren in Oevel-Geel. Onlangs heb ik bij de paasversiering alle rooskleurige lintjes meegenomen. Iets van 1,69 euro voor 20 m lint ofzo!
Bedankt voor de tips! Een AVA hebben we in Lier en die Bloemenland valt ook mee van afstand denk ik! Dan kan ik op zoek hé! Nu enkel het ventje nog meekrijgen :)
Bij Van Uytsel in Kontich hebben ze ook heel veel keuze (en aangezien je van Lier lijkt te zijn is dat niet eens zo ver...)
Ja, ik ben van Hulshout maar Lier en Kontich zijn niet ver weg hé :) Bedankt voor de tip!