Terug naar overzicht
hoi Claudia, Of dit mag, kan ik niet zeggen, zal van parochie tot parochie afhangen. De meeste priesters willen wel graag dat het altaarstuk nog even blijft staan... Is het niet veel duurder om met houten roosjes te werken? groetjes Joyce
Hey Joyce, Houten roosjes zijn echt goedkoper. Stel dat ik voor de stoelversiering 50 roosjes bestel dan kost me dit nog geen twintig euro. Ook voor een altaarstuk ben ik zeker met 50 euro gesteld.
hoi Claudia, Ik zou verwachten dat het duurder zou zijn (ik heb totaal geen idee van de prijzen aangezien mijn schoonmoeder al onze bloemen zal doen, en we dus ook nergens een offerte hebben gevraagd). Het is natuurlijk iets dat blijft, echte bloemen niet hé. groetjes en nog veel succes!
Bedankt! Ja we hebben wat offertes gevraagd bij bloemenwinkels en verschoten daar toch van! Met de verbouwingen van ons huis enzo, willen we ook een beetje opletten...
Dat mag zeker, hoor! Daar zijn geen richtlijnen voor!
Tuurlijk mag dat! Houten roosjes zijn super :) en ook wat goedkoper dan "echte" rozen, het voordeel is je kunt je bloemstuk en boeket later nog gebruiken om je huis mee te versieren... leuke herinnering :) ik ga dit zelf ook gebruiken op7/5/2011 meer info: dhelfti@gmail.com :)
Bedankt allemaal! Ik was al even aan het twijfelen! Ik ben echt superbenieuwd naar die houten roosjes! Ik heb al een paar kleurtjes besteld om te beslissen welke kleur we willen... Veel succes op 7/5/2011 hé Isabelle!