Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemen

25-3-2011 12:38:36
Hallo allemaal,

Ik ben nog enorm aan het twijfelen of ik echte bloemen ga nemen of ga werken met houten roosjes. Kunnen jullie mij misschien een beetje in de richting sturen qua prijzen:
- bruidsboeket
- corsage bruidegom
- altaarstuk
- kerkversiering: 30 stuks voor aan de stoelen
Ik denk dat ik morgen ook eens ga rondvragen voor prijzen...

Groetjes, Claudia

Claudia
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 929

Stefan
2-7-2011
 Meld misbruik25-3-2011 13:10:34

hallo claudia

mijn bruidsboeket kost 80 euro en onze bloemen voor de kerk komen ongeveer op 2,75 het stuk maar daar hangen al lintjes aan dus die zijn klaar voor op te hangen en altaar stukken kan je zo duur maken als je wil he ik weet niet van waar jij bent maar anders moet je is gaan horen bij amyrilles in lille

groetjes sofie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-3-2011 13:18:26

Mijn bruidsboeket kostte 60 euro. De corsage van mijn man rond de 6 of 7 euro. Voor de kerkversiering hadden wij samengelegd met het koppel voor ons en wij waren samen €200 kwijt voor een altaarstuk, krans rond de paaskaars en tuiltjes in het gangpad. Dit was met aronskelken, rozen en 'fluwelen' gevriesdroogde blaadjes. Uiteraard kan je dit ook met goedkopere bloemen doen.

Isabelle
7-5-2011
 Meld misbruik25-3-2011 15:01:38

De houten roosjes zijn zowiezo goedkoper en verwelken niet...

lie
10-9-2011
 Meld misbruik25-3-2011 15:53:27

Hey Claudia,

Een boeketje hoeft helemaal niet zo duur te zijn hoor!
Je kan bijvoorbeeld een aantal calla's nemen met een mooi lint er rond en klaar of een bolletje rozen ofzo?

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-3-2011 16:39:12

Hey,

Ja het oorspronkelijke plan was om voor de kerkversiering en het altaarstuk te gaan voor de houten roosjes, vooral qua budget en ook omdat ik het wel leuk vind om iets te kunnen houden na den trouw. Altaarstuk moeten we daar wel even laten staan waarschijnlijk, maar misschien kunnen we ze dan nadien nog ophalen.

Bruidsboeket en corsage voor mijn verloofde willen we wel met gewone bloemen doen. Daar mag mijn ventje voor zorgen ;)

Emily
26-5-2012
 Meld misbruik25-3-2011 18:25:45

Is het altaarstuk geen donatie voor de kerk?

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-3-2011 18:29:30

Dat weet ik eigenlijk niet. Ze hebben wel graag dat je het laat staan. Maar ze gaan het ook niet voor altijd laten staan hé! Bij ons is de pastoor ook niet superstreng of zo dus ik wel dat dat gaat meevallen...

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-3-2011 19:39:13

Ik vraag me dan wel af waar je zo'n altaarstuk in huis zet... Meestal is dat redelijk lang (een halve meter tot een meter lang) en nogal hoog, dus op een tafel is dat geen zicht... Dan zou je het al op een dressoir of zo moeten zetten... Nee, dan komt het beter tot zijn recht in de kerk, vind ik (maar dat is natuurlijk mijn mening...).

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik25-3-2011 19:44:30

Ik kan het ook altijd in de kerk laten staan, maar de houten roosjes zijn vooral omdat ik op het budget moet letten! Wij hebben een huis gekocht dat nog helemaal verbouwd moet worden en we gaan trouwen, sorry maar alles kost veel hoor!

Isabelle
7-5-2011
 Meld misbruik28-3-2011 13:42:47

hoi, bij ons is het een klein altaar, dus max 30cm lang ofzo mag het stukje maar zijn...
Toch bij grote altaars kan je mooie langwerpige stukken maken en die dan later op je dressoir plaatsen.. best wel overeenkomen met je priester natuurlijk :) maar ze krijgen toch al een mooie som geld voor hun diensten hé,

groetjes Isa

Stefanie
9-7-2011
 Meld misbruik28-5-2011 13:53:42

Ik heb mijn bruidsboeketje laten maken met houten roosjes. Isabelle (uit de post van hier net boven) heeft het gemaakt. Het resultaat mag er zeker & vast zijn en dit voor een laag budget.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...