Nu Online
Momenteel zijn er 377 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aftellen!!!

25-3-2011 12:53:55
Hallo bruidjes,

Op de teller staat nog 41 dagen... spannend!! Het mag er van mij al zijn.

Alleen zit ik nog met 1 ding in mijn maag. Mijn mama en stiefpapa hebben al meer dan 5 weken ruzie.. het gaat niet zo goed meer.. en het ziet er nog niet naar uit dat het opgelost geraakt.. maar ik trouw wel 6 mei en zou graag hebben dat mijn stiefpapa er bij is. Maar als hij er bij is en ze hebben npg altijd ruzie, en hij gaat daar treurig wezen is dat voor niemand leuk. Als hij niet komt zou ik het erg vinden, en loopt ons mama er alleen bij die dag en gaat iedereen zich wss vragen stellen. Heeft er iemand zich al eens in zo'n situatie bevonden ??

Ik wil echt niet dat onze dag verpest word door de negatieve sfeer. En als hij niet komt is ons mama zo alleen en vraagt de ex van haar (mijn echte papa dus) en allerlei andere mensen waarom ze mss alleen is . Ik zit er echt mee in mijn maag :s

Groetjes

Nele

Nele
6-5-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 578

Rebecca
26-5-2012
 Meld misbruik25-3-2011 13:45:19

Dag Nele. Da's inderdaad niet zo'n fijne situatie. Ik zou het hun gewoon erlijk zeggen dat je er bezorgd om bent en dat je hen beiden gelukkig wil zien, dat het veel voor jou zou betekenen als ze er allebei zijn, ... Succes en geniet toch nog van de laatste voorbereidingen!

Nele
6-5-2011
 Meld misbruik28-3-2011 12:27:18

Ok bedankt hoor..

Ik hoop het dat het die dag voor iedereen leuk gaat zijn

grtz

Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...