Terug naar overzicht
Hey De vroegere proost van de ksa in dudzele zal ons trouwen. Mijn vriend heeft altijd in de ksa gezeten en de proost ging dan ook altijd mee met hen op kamp,... E.H. Michel Roggeman, echt een vriendelijke man! Vrienden van ons hadden hem ook als priester en de homilie was mega! Hij woont in Marke en is de priester van een paar parochies. Khoop dat ik je geholpen heb! groetjes
Hoi, Bij ons gaat E.H. Miciel Declercq ons trouwen. Dit is de pastoor van Deerlijk. Zeer vriendelijke en 'moderne' pastoor. Groetjes
Wie wil er zich nu laten trouwen door zo'n pervert! Hij kon al zelfs niet meer leven met zichzelf
Hey, wij trouwen in augustus 2012. Normaal gezien gingen wij in Kortrijk trouwen. Ik was echter op zoek naar een 'inschikkelijke' priester. Dit bleek in Kortrijk niet evident te zijn. Dankzij een aantal bruidjes op het forum kwam ik terecht bij Wim seynaeve in Heule. Ik heb wel al gehoord dat de priester op de Doorniksewijk in Kotrijk een aangenaam en modern persoon is. Zijn naam ken ik wel niet. Groetjes.
@ sofie, natuurlijk geloven jullie alles wat in de pers staat. En voor mij mag hij doen in zijn priveleven wat hij wil. Het blijft een mens. Zolang hij maar niet aan kindjes zit. Een dode zwart maken is gemakkelijk maar een beetje respect tonen is voor sommigen blijkbaar heel wat moeilijker.
Dus een homoseksueel is een pervert?