Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

iemand ervaring met het dieet citro-cure?

25-3-2011 14:26:27
Hallo allemaal,

zoals waarschijnlijk 99% van de toekomstige bruidjes wil ik graag nog een paar kilo's verliezen. Heeft er iemand van jullie al gehoord of zelf ervaring met het citro-cure dieet?
Het zou op basis van citroensap zijn ...
Kan iemand mij hier wat mee uitleg over geven?

Groetjes
Nele

nele
1-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 3374

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik25-3-2011 15:21:55

Een collega van mij heeft dat gedaan... ze is er niet zoveel mee afgevallen, maar eerlijk gezegd, naast het citroensapdrinken, lette ze helemaal niet op haar eten, dit is wat je volgens haar moest doen:

1e dag: 'smorgens het sap van 1 citroen drinken -- dat is je ontbijt. Voor de rest van je dag moet je op je voeding letten.
2e dag: 2 citroenen
3e dag: 3 citroenen
Zo tot 10 dagen,
11e dag: 9 citroenen
12e dag: 8 citroenen
Laatste dag: 1citroen

Ik denk dat je als je je eraan houd en daarbij nog lightproducten en niet teveel eet, dat het je lukt...
Meer weet ik er niet van... tkan zijn dat het ook helemaal iets anders is hoor...

Succes allesinds!
Ik ben vorig jaar 7kilo afgevallen dankzij infraligne: veel geld, maar de moeite :)

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik25-3-2011 15:43:14

Ik ken het niet maar ik geloof ook niet in van die crash diëten ..
Ik ben gisteren op gesprek geweest bij infraligne en ik begin dinsdag met de oefeningen. Inderdaad niet goedkoop maar ik verwacht er veel van ;)

Liselotte, zijn die 7 kg er dan ook af gebleven?

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik25-3-2011 16:17:41

ik denk ook niet dat iets met citroensap echt wat af doet. als je alleen op je eten let zou je vanzelf wel afvallen, elk pondje gaat door het mondje toch?

Ik doe weightwatchers en mag dus alles eten, maar met mate, en ben sinds augustus 10 kilo afgevallen, let wel ik "gun" mezelf wel eens iets.
Een vriendin die meegaat is sinds juli al 27 kilo kwijt, zij is gewoon heel streng voor zichzelf...

lies
2-7-2011
 Meld misbruik25-3-2011 18:13:26

Hoi Nele,

ik zou je zo'n crashdieet ook echt afraden... Gewoon bewust gezond eten, kleine porties meermaals per dag en sporten. Bij mij heeft het enorm geholpen: Op 2,5 maanden ben ik 12kg kwijt. Dit zonder jezelf uit te hongeren maar anders en dus gezonder te gaan leven. Een echte aanrader! En kost je niets, behalve mss een fitnessabonnement ;-)

Groetjes,

Lies

Katrien
6-8-2011
 Meld misbruik27-3-2011 10:40:23

Ik drink 's morgens een tas water met citroensap. Dit zorgt ervoor dat je minder honger zou hebben.
Je moet maar op google eens intypen 'lauw water met citroensap' voor meer info.

nele
1-7-2011
 Meld misbruik27-3-2011 12:14:57

Ben deze week bijna 1 kilo kwijt door gewoon gezonder te eten en te sporten. Er moet maar 5 af dus het zal wel lukken.
En door de ervaringen van anderen te lezen, voel ik me minder alleen wanneer ik ga lopen :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...