Terug naar overzicht
Een collega van mij heeft dat gedaan... ze is er niet zoveel mee afgevallen, maar eerlijk gezegd, naast het citroensapdrinken, lette ze helemaal niet op haar eten, dit is wat je volgens haar moest doen: 1e dag: 'smorgens het sap van 1 citroen drinken -- dat is je ontbijt. Voor de rest van je dag moet je op je voeding letten. 2e dag: 2 citroenen 3e dag: 3 citroenen Zo tot 10 dagen, 11e dag: 9 citroenen 12e dag: 8 citroenen Laatste dag: 1citroen Ik denk dat je als je je eraan houd en daarbij nog lightproducten en niet teveel eet, dat het je lukt... Meer weet ik er niet van... tkan zijn dat het ook helemaal iets anders is hoor... Succes allesinds! Ik ben vorig jaar 7kilo afgevallen dankzij infraligne: veel geld, maar de moeite :)
Ik ken het niet maar ik geloof ook niet in van die crash diëten .. Ik ben gisteren op gesprek geweest bij infraligne en ik begin dinsdag met de oefeningen. Inderdaad niet goedkoop maar ik verwacht er veel van ;) Liselotte, zijn die 7 kg er dan ook af gebleven?
ik denk ook niet dat iets met citroensap echt wat af doet. als je alleen op je eten let zou je vanzelf wel afvallen, elk pondje gaat door het mondje toch? Ik doe weightwatchers en mag dus alles eten, maar met mate, en ben sinds augustus 10 kilo afgevallen, let wel ik "gun" mezelf wel eens iets. Een vriendin die meegaat is sinds juli al 27 kilo kwijt, zij is gewoon heel streng voor zichzelf...
Hoi Nele, ik zou je zo'n crashdieet ook echt afraden... Gewoon bewust gezond eten, kleine porties meermaals per dag en sporten. Bij mij heeft het enorm geholpen: Op 2,5 maanden ben ik 12kg kwijt. Dit zonder jezelf uit te hongeren maar anders en dus gezonder te gaan leven. Een echte aanrader! En kost je niets, behalve mss een fitnessabonnement ;-) Groetjes, Lies
Ik drink 's morgens een tas water met citroensap. Dit zorgt ervoor dat je minder honger zou hebben.Je moet maar op google eens intypen 'lauw water met citroensap' voor meer info.
Ben deze week bijna 1 kilo kwijt door gewoon gezonder te eten en te sporten. Er moet maar 5 af dus het zal wel lukken.En door de ervaringen van anderen te lezen, voel ik me minder alleen wanneer ik ga lopen :)