Terug naar overzicht
Hey Lindsay Ik geef mijn getuige een bedeltje voor haar bedelarmband. Eéntje dat verwijst naar die dag. Misschien moeilijk als iemand geen bedelarmband heeft, maar je kan voor de vrouwen wel een mooi juweeltje voorzien. Dat hoeft vaak niet zo duur te zijn. Bij twice as nice hebben ze soms als mooie armbanden voor een redelijke prijs en er zijn zeker nog andere winkels. Voor de mannen weten we het nog niet zo goed, maar als ze roken kan je misschien een aansteker laten graveren. Of een zakmes of zo... Mijn vriend heeft ooit op het werk een kurkentrekker gekregen met zijn naam in gegraveerd. Je kan dus nog altijd opteren voor de klassieke fles wijn, maar er nog een flesopener bij doen met een gravure in. 't Zijn maar dingen die in me opkomen. Ik weet het zelf ook alleen nog maar voor mijn getuige. De mama's zullen ook nog meevallen, maar mannen zijn zoals altijd moeilijke gevallen... Succes met de zoektocht! Groetjes, Katleen
wij hebben na lang zoeken voor onze getuigen een prentenboek gekocht met als titel weet je hoe graag ik je graag zie of zoiets ( en hier schrijven we dan een persoonlijke tkst in)
Op www.deavond.nl vind je heel mooie metalen en bronzen beeldjes. In het bruidsparadijs in Merksem hebben ze ook zoiets gelijkaardigs maar dan in steen denk ik, je kan het bekijken op hun website www.bruidsparadijs.be bij trouwaccessoires - dankgeschenken - allerlei. In het bruidsparadijs is het vrije ingang, je kan alles gaan bekijken, mss leuker dan te bestellen op een website. Wij gaan kiezen om iets te laten maken bij iemand die werkt met powertex. Het wordt een kader met daarin een kussend koppel in reliëf. Bovenaan staat bedankt lieve ouders, onderaan onze namen en onze trouwdatum. Hopelijk is dit een beetje wat je zoekt en ben je hiermee geholpen. Succes!
Wij deden dat wel 's avonds op het avondfeest (nog nooit meegemaakt in de kerk), want waar moeten de mensen dat 'steken'?? Vasthouden terwijl ze terug door het gangpad naar de auto gaan? Meestal worden er dan nog foto's genomen, dan staat je suite daar met de handen vol... Of meteen overhandigen aan de ceremoniemeester? Dan gaat de 'waarde' wat verloren, denk ik (meestal volgen er bewonderende blikken van de ouders en willen ze dat niet meteen weer uit handen geven). Iets om over na te denken!
Hey Veronique bij ons is het wel gebruikelijk om dit tijdens de mis te doen. Er is immers een speciaal onderdeeltje voorzien in mijn misboekje als bedanking voor de ouders. Dus daar hoort natuurlijk een klein cadeautje bij hé. De meeste koppels geven dan een groot boeket. Maar daar ben ik niet zo'n fan van ... daarmee mijn vraag aan jullie :-)
Beste Lindsay Onze huwelijkskaars is een olielamp die op maat gemaakt werd. Geen noods is goedkoper dan een traditionele huwelijskaars en die kan je altidj laten branden en bijvullen. De onze is een lange vierkante van ongeveer 30 centimeter hoog. Voor de mama's laten wij een kopie maken van deze huwelijkskaars maar dan vb 10cm op 10cm. Een klein vierkant dus. met ook onze namen in en dezelfde bloem en zand. Voor de heer (enkel mijn schoonvader - ouders gescheiden) weten we het nog niet echt. We blijven zoeken... Veel plezier verder! Groetjes, Annelore