Nu Online
Momenteel zijn er 439 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tav Stefanie: Mac & Isabelle: niet twijfelen!

9-4-2006 20:33:16
Hoi Stefanie,

Ik heb je reactie gelezen op het bericht van het huwelijk van Liselot en dat je twijfelt of je Marc & Isabelle nu zal nemen.
Zeker niet twijfelen over deze keuze! Zij luisterden onze huwelijksmis op, op 24/09/2005.
Het was echt prachtig, kippevelmoment en onvergetelijk. Iedereen was vol lof over hen nadien en dankzij hen kwam onze huwelijksmis tot z'n volle recht.

We hebben al onze liedjes zelf mogen kiezen en moesten niet uit een "voorgekauwd" lijstje kiezen.

Groetjes,
Sophie

Sophie
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1123

stefanie

Meld misbruik9-4-2006 21:46:51

dag sophie,
bedankt voor de reactie. Hoor hier niets anders dan lof, dus ik zal maar snel eens contact opnemen met hen !

groetjes en nogmaals bedankt!
stefanie

Sophie
24-9-2005
 Meld misbruik9-4-2006 21:55:36

Hoi Stefanie,

Nog ter info: wij hadden volgende liedjes

* One - U2
* Parce que c'est toi - Axelle Red
* Dreaming My Dreams - The Cranberries
* My Immortal - Evenescance
*My All - Mariah Carrey
* Underneath your Clothes - Shakira
*Hallelujah - Jeff Buckley
* When I'm 64 - The Beatles

Groetjes,
Sophie

kim
19-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 9:12:32

Hoi,

Dat doet deugd jullie berichtjes vol lof te lezen. Wij hebben ook voor Marc & Isabelle gekozen voor onze huwelijksviering op 19/08/2006. Het leuke was dat je je persoonlijke nummers door hen kan laten zingen en natuurlijk waren we ook vlug overtuigd toen wij bij hen eens langs geweest zijn om eens te luisteren. Al bij al is het zeker aangenaam dit te lezen.
Groetjes, Kim

Julie
13-10-2006
 Meld misbruik10-4-2006 11:56:47

Hebben Marc en Isabelle een website? Wat is hun telefoonnummer?

Els
14-10-2006
 Meld misbruik10-4-2006 14:04:41

Wij hebben ook gekozen voor Marc & Isabelle. Ik denk niet dat ze een website hebben maar hun e-mail adres is isabelle.dewulf@tiscali.be

Groetjes,
Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...