Terug naar overzicht
aangezien je elkaar op een scoutsdomein hebt leren kennen, zijn jullie zelf ook vermoed ik bij de scouts (nog steeds of geweest). Is er niet iemand bij de scouts die je als 'verantwoordelijke' kan stelle, iemand die je echt iets kan toevertrouwen. Dan kunnen de leiding van de scouts mss een handje toe steken en alles klaarzetten? Het is maar een idee e.
Je zal dan idd mensen aan het werk moeten zetten, maar ben je wel zeker dat je dit wil?? Het moeten mensen zijn die goed weten wat jullie willen (want jullie kunnen er zelf niet bij zijn), mensen die jullie voor 100% vertrouwen, maar mensen die dan niet een hele dag bij jullie kunnen / willen zijn... Ik weet niet of jullie voor de kerk trouwen, maar de kans is groot dat deze mensen dan niet aanwezig kunnen zijn, omdat ze alles moeten klaarzetten... Op 5 uur tijd een scoutslokaal omtoveren tot een feestzaal, lijkt me niet evident... Ik persoonlijk (maar wie ben ik???), zou er eerder voor opteren om elders te feesten en op / aan / in het scoutsterrein en -lokaal foto's te nemen tijdens de fotoreportage. Dit kan volgens mij prachtige, originele, goed-bij-jullie-passende beelden opleveren in de autenthieke sfeer zoals 'toen'...