Nu Online
Momenteel zijn er 389 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Euforie!! Eindelijk hebben we zijn trouwkostuum gevonden! Yessssssssssssss!!!!!!!!

26-3-2011 17:16:38
Dag dames

Eindelijk! Na 7 winkels hebben we perfect gevonden wat we zochten: niet klassiek (hij kan het achteraf nog dragen), maar toch geschikt voor een bruidegom. Hij is af! Of toch bijna: juist nog schoenen, broeksriem en manchetknopen. Maar dat beschouw ik als een kleintje na onze kostuumavonturen. :-D

Oh, ik ben zo gelukkig! Hij zal extra mooi en sexy zijn + hij zal passen bij mijn trouwkleed.

En ik wou deze euforie even met jullie delen.

Groetjes! Ik wens jullie net zoveel succes!

Ellen

Ellen
9-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 691

natasja
6-5-2011
 Meld misbruik26-3-2011 17:32:15

:-) wat leuk !
mijn verloofde gaat 9 april zijn kostuum kiezen.
waar heb je het gehaald?
x

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 18:34:09

Leuk!! Wij zijn ook nog altijd op jacht...

Waar zijn jullie gaan zien voor zijn kostuum?

Grtjs

Sara

Ellen
9-7-2011
 Meld misbruik27-3-2011 11:56:48

We hebben het uiteindelijk gevonden bij Paul Smith in Antwerpen. Dat is een winkel waar ze vooral 'gewone' kostuums verkopen voor zakenmannen enzo. Ze verkopen er dus niet de typische trouwkostuums met blinkende stoffen enzo.
Ik moet wel bekennen dat er niet zoveel keuze was, maar tussen het aanbod hebben wij 'HET' wel gevonden. Heel mooi afgewerkt met details (2 schuine zakjes, leuke stiksels...).
Het giletke (= ondervestje) + das hebben we gevonden bij De Prijcker in Nieuwkerken-Waas. Daar verkopen ze wel suitekostuums en verhuren ze er ook.

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info