Nu Online
Momenteel zijn er 509 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

win voor life ipv bloemen

26-3-2011 18:21:47
hallo iedereen,

heb jullie hulp nodig... vandaag heeft de ceremoniemeester ons een leuk ideetje verteld. hij zei waarom niet win for life biljetjes ipv bloemen. hij zegt dat de mensen de dag zelf ook iets willen afgeven en dat ge niets zijt met 30 potten of bloemen en daarom zei hij zet op jullie uitnodiging biljetjes voor win for life ipv bloemen. maar hoe kan ik dat tegoei formuleren, want er gaat ook al een enveloppe op de uitnodiging komen... ik weet het echt niet en maandag hebben we een afspraak bij de drukker...
help mij alstublieft.

evy
2-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 3553

Laura
11-7-2009
 Meld misbruik26-3-2011 18:38:20

Willen jullie dat echt?
Een vriendin van ons heeft dat enkel gegeven als kado, we hadden niets gewonnen en dus achteraf gezien dan ook geen kado van haar gekregen. Ik vond het dus maar niets. Niet dat je natuurlijk trouwt voor de kadootjes maar als je toch een mooi trouwkado wil vind ik dit nu niet echt geschikt. Je weet natuurlijk nooit dat je dan juist wel wint, zou wel leuk zijn ;)

Groetjes,
Laura

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-3-2011 20:19:47

Ik vind dat persoonlijk ook maar niks. Idd, ook al eens geweten op een verjaardagsfeestje en die had 2,5 euro... Ook als 'gever' vind ik dit niet zo leuk: je spendeert heel wat euro en de kans is groot dat de ontvanger er uiteindelijk niks aan heeft...
Ik denk dat als je specifiek gaat vragen naar die Win for Life dat veel mensen gaan denken dat dat echt hét cadeau is dat je graag wil en bijgevolg enkel die biljetjes gaan geven ipv een envelopje... Dan kan het wel eens serieus gaan 'tegenvallen'...

Wil je het toch, dan kan dit:

Het 'grote lot' vonden we bij elkaar
dat bracht ons op een idee, vandaar
liever geen bloemen of planten in een pot
geef ons maar een 'Win for Life'-lot!

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik26-3-2011 20:28:11

Hey!

Vrienden van ons hebben dat ook gedaan! Maar ze hadden gewoon gezegd, in plaats van geld, win for life lotjes! ze hebben er niet zoveel mee gewonnen, maar voort zelfde geld, kan je twee keer win for life winnen!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik26-3-2011 20:56:44

hoi onze ceremoniemeester kwam dus ook met ditzelfde idee op de proppen misschien dezelfde persoon???
Maar hij had het dan geformuleerd als "envellopje EN 1 win for life"... maar ben nog niet zeker als we dat werkelijk gaan doen

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 22:02:22

Ik vind dit ook maar raar..; als je dan niets wint heb je geen kado... Vind ik maar raar voor jullie en voor diegenen die het jullie gekocht hebben... Ik heb dan toch nog graag een bloemetje hoor... :) Kben mss nog een beetje ouderwets hehe

groetjes

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik27-3-2011 9:38:58

Hey Bruidjes,
Denk dat er hier een klein misverstandje is.
Er wordt volgens mij bedoeld dat je graag een envelopje krijgt als cadeau, maar vermits er veel mensen zijn die dan niet met lege handen willen komen en dan geld uitgeven aan bloemen, dat ze dan misschien beter een win-for-life biljetje kopen. Kost minder dan bloemen en kans dat je een kleinigheidje nog wint (of wie weet, het groot lot).
"bloemen passen niet in onze koffer, een centje vinden we des te toffer,
willen jullie ons met iets extra bedenken, kun je ons een win -for-life lotje schenken"
of zoiets..........
Groetjes,
Cindy

evy
2-7-2011
 Meld misbruik27-3-2011 14:42:07

hey,

merci voor de hulp. ik vind het echt tof dat er mee geholpen wordt hier, nu sta ik er niet alleen voor )

@patrizia: we hebben erwin in tielt-winge
@ cindy: ja zo bedoel ik het, wel een heel tof tekstje, ga ik in beraad houden :)

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik27-3-2011 16:16:09

Ja Evy,
Heb dat eerste hier ergens op het forum gevonden en de rest is vrije inspiratie van het moment, maar vindt het ook best geslaagd. Denk dat ik dat ook zelf ga gebruiken op onze uitnodigingen. Best een tof idee hé.
Ik hoop van harte dat je 2 maal het groot lot wint, 1x met je ventje en 1x met je lotjes!
Groetjes
Cindy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info