Nu Online
Momenteel zijn er 382 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weight watchers

26-3-2011 20:58:12
Hey bruidjes,
zou graag een beetje gewicht verliezen, en vroeg me af of hier mensen zijn die ervaring hebben met wieght watchers. Heb net eens de website uitgepluisd, op het eerste zicht lijkthet me wel wat. Maar vroeg me een aantal dingen af
-hoeveel kosten de bijeenkomsten?
-moet je naast die bijeenkomsten nog andere dingen betalern(ik denk aan dagboeken, boekje met alle producten en hun punten,etc)
-Online weight watchers doen is dat ook wat?

hoop dat jullie me kunnen helpen!

thx

ans
10-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1143

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 21:04:07

Ik heb zelf niet gedaan aan Weight Watches maar mijn toekomstige schoonmoeder wel, ik denk dat zij twee of drie keer is geweest naar een bijeenkomst. Zij is toen toch 10 à 15 kilo afgevallen denk ik.

sandra
14-5-2011
 Meld misbruik26-3-2011 21:17:13

Hey,

Ik heb weight watchers gevolgd en ben er heel tevreden mee. Je vermagert zonder honger te lijden en je verliest gemakkelijk tot 1 kilo per week. Het is ook geen yoyo-dieet, je leert eigenlijk gezond te eten maar kunt af en toe "zondigen" zonder je schuldig te voelen.

In het begin betaal je inschrijving, weet niet meer hoeveel. Je moet eens kijken via je mutualiteit, ze geven vaak kortingen of doen speciale acties. Ik denk dat je op de site van WW ook veel prijzen terugvindt hoor.
Naast de bijeenkomsten moet je zeker een boodschappenboekje kopen, het is onmogelijk WW te volgen zonder dit boekje. De rest is niet nodig, eventueel een receptenboek (staan leuke gerechtjes in) als je weinig kookinspiratie hebt.
In het begin zou ik zeker de bijeenkomsten meevolgen, het stimuleert om er aan te beginnen maar vooral om het vol te houden.

Veel succes

Veel succes

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik26-3-2011 21:59:35

je betaald 15 euro inschrijving en dan iedere week 10euro. Je kan 60 euro per jaar terug trekken via de ziekenbond. Het enige dat je moet kopen is het boodschappenboekje. Voor de rest gaat het zeer vlot!

veel succes!

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik26-3-2011 22:52:37

Hier in verleden ook al succesen geboekt met WW. Je kan toch een halve tot een kilo per week kwijt spelen én het is een haalbaar 'dieet'. Inderdaad, zoals Liesbeth zegt, je moet rekenen op 10 € per week (ik ging dan maar om de twee weken, haha). En aan de boekjes betaal je hier en daar ook wel wat, maar het is te doen. Een ander kookboek kost ook al s wat hé .

Succes!

evelyn
16-9-2011
 Meld misbruik27-3-2011 4:03:38

hey,
ikzelf ben ook bezig met weight watchers te volgen!!
het is echt een superdieet. je mag echt nog veel eten maar je bent u meer bewust van wat je allemaal eet.
ikzelf ben op 2maand en een week nu al 10kilo kwijt!
en heb er echt niet veel moeite voor moete doen.
voel me al veel beter in mijn vel en je kan het gerust heel je leven blijve doen.
zeker de moeite waard!! groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik27-3-2011 11:32:17

hey, tja dan ben ik de enige die niet echt te vrede van ben????? Ik ben vanaf 4 sept 2010 bezig maar ik ben nog maar 4 kg kwijt. Wel is het waar je hebt nooit honger, elke week betaal je 11 euro.

Succus, Frida

M.
18-6-2011
 Meld misbruik27-3-2011 12:25:11

Ik heb ooit weight watchers gedaan , maar gewoon op mezelf. Ik heb het puntenboekje gevolgd, en was op een half jaar toch bijna 10kg kwijt. Je moet zelf weten of je naar die avonden gaat. Sommigen vinden het leuk om ideetjes uit te wisselen, of het werkt motiverend om in groep te diëten, maar ik wilde hier niet aan meedoen.
Ik vind 10 euro per week ook wel veel geld hoor.....

Nu hoopte ik terug kilootjes te verliezen, maar het lukt gewoon niet... Vreemd want het is me eerder al gelukt, en nu geraak ik maar 2 kg kwijt door exact hetzelfde te doen... Ik ben er zeker van dat het met weight watchers zal lukken , maar je moet rekening houden dat het iets trager zal gaan dan een ander dieet. Een goede tip is dat je het dieet combineert met sporten, dan zal het zeker sneller gaan.

Ik wens je alvast heel veel succes !

ans
10-9-2012
 Meld misbruik27-3-2011 14:45:59

Hey
Bedankt voor de reacties!Qua prijs valt dta idd mee, en af en toe iets kopen als je dat zelf wil, heb ik geen probleem mee, maar het leek me op de site zo alsof je dat moest doen, en daar had ik geen zin in. Maar daar moet ik dus geen schrik voor hebben. Snel afvallen hoeft niet per se voor mij, wil me vooral wat fitter voelen en gezonder zijn.
Ga morgen eens naar een bijeenkomst gaan, es kijken of het iets voor mij is.
ben benieuwd!

xxx

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik27-3-2011 17:35:14

Hey,
Ik vond van mezelf dat ik al erg gezond at, toen ik met WW begon. Maar heb toch veel bijgeleerd hoor! Soms zijn die bijeenkomsten misschien wat euhm... 'betuttelend' maar het helpt echt om te gaan. Je hoeft niets te kopen buiten dat puntenboekje, maar ze hebben er ook erg lekkere snackjes, die kocht ik ook wel eens. En 10 euro per week, tja, het is uiteindelijk voor iets wat je zelf graag wilt, een dietiste of een jaarabonnement van de fitness waar je dan misschien 3x naar toe gaat (zo ben ik dan ...) kost ook wat he! Zou zeker combineren met sport, je valt er iets sneller van af maar je krijgt ook een mooiere vorm!

veel succes!

ans
10-9-2012
 Meld misbruik27-3-2011 17:44:00

hehe, dat fitness abonnement heb ik al :-) en ja ook maar 3 keergeweest, maar mss motiveren die bijeenkomsten me wel wat meer om meer te gaan:-)

ans
10-9-2012
 Meld misbruik29-3-2011 11:16:06

ben gisteren geweest , en is reuze meegevallen , zie het helemaal zitten!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...