Terug naar overzicht
Hey Kim, dat klinkt inderdaad super! Fijn dat je je zo goed voelt bij je kleedje!
Hier een gelijkaardige dag gehad, maar dan wel met een eerste pas . Erna met mijn broer en schoonzus meegeweest om zijn huurkostuum te gaan passen... Slaapwel!
Blijkbaar hadden er gisteren velen een mooie dag!!!tof dat je zooo blij bent!! Ik "zag"gisteren even mn kleedje terwijl mijn mama aan het passen was...en was ook superblij...bij mij wordt het 12 april passen... ik kocht gisteren,ook daar,wel mn schoenen,deze keer hadden ze wel mn maatje!! ben echt benieuwd om hier later dan alle bruidjes te zien...want probeer me steeds voor te stellen hoe jullie er zullen uitzien!!
Hey Kim, Leuk om te horen dat je 2de pas goed meegevallen is. Ik wacht nog op mijn eerste pas, die hopelijk ten laatste in juni zal zijn. Ik denk dat ik dat ook ga doen, dat stukje op mn rug eruit halen. Bij mij bestaat de rug van mijn kleed uit kant met dan een paar keer een lintje erdoorheen. Bij jou begint de tijd al erg te korten, hou de zenuwkriebeltjes onder controle:) Maar het lijkt er wel op dat je goed op schema zit;) Succes!