Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis: Mauritius ?

27-3-2011 17:33:32
Hallo

We zijn al een tijdje aan het zoeken naar een gepaste huwelijksreis. Momenteel hebben we ons oog laten vallen op Mauritius: strand maar toch ook cultuur en natuur!

Alleen ben ik de laatste dagen aan het twijfelen geslagen.Ik las ergens op het internet dat de dagtemperatuur niet zo heel erg hoog is in de maand september. (Max. temp 22 graden, min 18 graden.) Klopt dit? Is er iemand die mij kan bevestigen of ontkennen dat het daar inderdaad "koud" kan zijn in de maand september?

Ik wil daar niet in bikini rondlopen met kiekevlees op mijn lijf he!

btw: we zouden eind september vertrekken

meisje
17-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 850

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik27-3-2011 19:12:19

hoi,

wij zijn vorig jaar in begin september gegaan. Nu wat de mauritiaans "koud" noemt is nog beter dan onze winter :-) Wij hebben daar vlotjes 30 graden gehaald. Smorgens zag je de plaatselijke bevolking naar hun werk rijden met mutsen en handschoenen aan, en wij maar puffen :-)

Het is er echt supermooi!! Ik zou zeggen niet twijfelen!!

Via deze link zie je wat foto's van onze huwelijkreis in Mauritius:
http://www.facebook.com/album.php?aid=235715&id=588532820

groetjes

sofie

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik27-3-2011 19:12:54

Ik bedoelde dus beter dan onze zomer :-) ipv winter!!

meisje
17-9-2011
 Meld misbruik27-3-2011 21:32:51

Dank je wel Sofie voor die informatie!

De foto's geven mij een beeld van "warmte". En dat beeld had ik echt nodig om mij te overtuigen! Ik ben vooral verzot van de foto le dodo sportif!
In welk hotel verbleven jullie?

Groetjes
Kristien

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:21:27

Hey!

Wij gaan ook in september naar Mauritius, naar het schijnt is het daar idd vree te doen! Wij gaan naar le prince maurice, jullie? Ben ook curieus naar jullie hotel, Sofie! Heb je nog tips?

Groetjes,

Tinneke

Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:22:46

oh ja, wij hebben geboekt via mauritiustravel.nl, een heel stuk goedkoper dan hier!

Peggy
18-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 12:38:04

idem hier ! wij gaan ook met mauritiustravel.nl, ook eind september. Naar hotel Legends

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik28-3-2011 21:35:09

Hey,

Wij zaten in Hotel Le Cannonnier. We hebben geboekt met Odysseus (via jet air center).

Dit zijn de excursies die wij gedaan hebben: een dag het zuiden bezoeken met oa. Hoofdstad (port louis), 7 coloured earth, een mooi natuurverschijnsel ,en ze hebben daar bangelijk grote schildpadden :-). Ook hebben we daar een hindu tempel bezocht. Op een van de foto's zie je een rood "stipje" op mijn hoofd, dat is daar gemaakt.
We zijn ook het noorden gaan bezoeken met o: de botanische tuin (pamplemousse), we zijn gaan eten op een heel speciale plek. Tussen de palmbomen allemaal oude auto's in goede staat. Mijn man was toen in zijn nopjes :-). Het restaurant noemde Chez Tante Athalie. We zijn dan ook het noordelijkste punt Cap Malheureux gaan bezoeken. En in een shopping center in grand baie hebben we Le Dodo Sportif gezien :-)
En dan hebben we ook nog een dolfijnencruise geboekt naar Ile aux Coco en met een snorkelbeurt. Man super mooie vissen. Echt is tussen Nemo kunnen zwemmen :-)

Voila se, als er nog vraagjes zijn, vraag maar raak. Misschien wel via een privébericht dan want ik ga dit berichtje binnen een paar weekjes niet meer terugvinden denk ik :-)

groetjes

sofie

meisje
17-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 16:47:17

Ik heb bij diverse reisbureaus offertes aangevraagd! Nu dus afwachten wat het geven zal.

Ons vertrek staat rond 20 september gepland ;-)

meisje
17-9-2011
 Meld misbruik10-4-2011 13:03:11

Geboekt!

11 dagen in het hotel Legends! Vertrek op 18 september (dag na huwelijk) en terug op 1 oktober.

We kijken er al naar uit!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums