TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
joy
16-4-2011
|
27-3-2011 19:54:28
Hallo,
Ik heb mijn kleed bij La Sposa gehaald. De service is er SUPER!!! enorm veel keuze ook!
ik heb zelf ook maat 36/38 en mijn paskleed was ook een maat 38. dus dit zal zeker en vast geen probleem zijn!
als je een model hebt gekozen, bestellen ze dan ook de maat die het meest voor u zal passen. zodanig dat de aanpassing minimaal zullen zijn.
ik ben ook 1m64, en het kleed moet wel inderdaad ingekort worden.
Maar ik heb het model sabelle van maggie sottero en je zal zien enorm veel rok om in te korten maar ben al tweemaal moeten gaan passen en alles is perfect. ze passen het zo perfect aan, dat het op je lijf zal gegoten zijn!!!!
succes!
|
|
Sylvie
8-7-2011
|
27-3-2011 20:07:07
Over de maat moet je je zeker geen zorgen maken! Zoals Joy ook zegt, je past een grote maat en dan nemen ze je maten op en bestellen de 'juiste' maat voor je en passen dat kleed dan nog aan waar nodig. Soms kan het wel wat moeilijker zijn om te zien of het kleed je mooi staat als het eigenlijk veel te groot is. Bij mij is dat iets gemakkelijker aangezien ik zelf een maat 42 heb. Ik heb mijn trouwkleed halverwege januari gekozen en ik trouw 8 juli dus minder dan 6 maanden op voorhand. En dat is geen probleem hoor. Ze hebben graag dat je het zo vroeg mogelijk besteld, maar als ze weten dat je al 'vroeg' trouwt, dan kunnen ze wel hun best doen om dat een beetje vlugger te laten verlopen. Ik heb bijvoorbeeld mijn eerste 'echte' pasbeurt maar in juni, maar ik zie er zelf het nut niet van in om dat al veel vroeger te doen ook... Van de kostprijs, tjah, er is inderdaad heel veel verschil in. Alle merken hebben andere prijscategorieën. 1400 euro kan een correcte prijs zijn voor een kleed van 2008, maar ik vind dat zelf ook te veel. Maar dat is heel persoonlijk. Mijn kleed is van 2011 en kostte 'maar' 500 euro. Maar ja 't is dan ook geen 'klassemerk'. Maar mij maakt dat niets uit.
|
|
Lien
20-5-2011
|
27-3-2011 20:08:09
Geen paniek! Ik kan je enkel maar gerusstellen. Wij hebben ook in februari beslist om dit jaar te trouwen. Met nog 53 dagen op te teller heb ik nog steeds mijn trouwkleed niet. Ok, mijn mama maakt het wel zelf, maar ik heb pas woensdag de eerste keer dat ik het zal zien. Ik heb wel wat aanwijzingen gegeven en de stof gekozen, maar je moet zo'n jurk naturlijk best aantrekken om je er goed int e voelen. Als het niet mijn ding is heb ik dus maar 53 dagen om een alternatief te vinden.
Ik probeer (zeg wel probeer) er mij niet druk in te maken. Dus don't worry, er zal zeker wel iets zijn wat je vind!
|
|
liesbeth
6-8-2011
|
27-3-2011 20:24:09
Wij hebben in februari ook beslist om nu in augustus te trouwen. Ik ben dan eind februari gaan kijken voor een kleed en ik moest voor 10 maart beslissen want anders ging ik te laat zijn... dus, ik denk dat jij nog tot begin mei hebt om een kleed vast te leggen.
groetjes
|
|
Nathalie
14-10-2011
|
27-3-2011 20:40:08
Super, dank u voor me gerust te stellen allemaal!!!
Op de duur lees je zooveeeeeel dat je niet meer weet waar je hoofd staat.
Ik verlang allesinds al naar 6 april om naar die winkel te gaan :)
groetjes
|
|
Sarah
17-12-2011
|
28-3-2011 8:41:17
Nathalie,
Een vriendin van mij heeft nu dit weekend voor de eerste keer naar La Sposa geweest en ze heeft er onmiddellijk haar jurk gevonden. Zij trouwt in augustus, dus je bent zeker niet te laat :)
Groetjes en veel pasplezier!
Sarah
|
|
kat
9-4-2011
|
28-3-2011 8:55:41
Wij zijn pas in november voor de eerste keer op zoek gegaan naar trouwkleedjes! Bij Youniek was het helemaal ons ding én het duurt maar 10 weken om het te maken (op kortere tijd kan ook, maar dan moet je wat bijbetalen (€ 50 ). Ook hele goedkope kleedjes (+- € 500)!
Veel succes!
|
|
Peggy
18-6-2011
|
28-3-2011 19:20:23
Ik weet niet van waar je bent maar Scarpellini in Oostende vind ik super. heb mijn kleed daar gevonden en mijn man zijn kostuum. Ik ben zelf 1m61 en weeg 52kg, op enkele centimeters na paste toch ieder kleedje dat ik aandeed... Ze hebben er ruime keuze en de service is perfect.
|
|
Els
10-9-2011
|
29-3-2011 8:50:04
Zo herkenbaar! In de winkel waar ik ging was de kleinste maat steeds 38 en die viel gewoon van mijn lijf met mijn maatje 32-34! De verkoopster moest er steeds zo veel speldjes insteken dat die zelfs afbraken :D
Het klopt wel een beetje, dat je dan soms moeilijk kan zien hoe je er echt zal uitzien eens de trouwjurk op jouw maat is gemaakt... maar de meeste verkoopsters zullen je wel een goed beeld kunnen geven!
En ivm die zes maanden denk ik dat je nog wel wat tijd hebt hoor, dan zetten ze er wel spoed achter :)
Succes nog !
|
|
Sharon
20-5-2011
|
1-4-2011 13:55:37
Ik ben ook naar La Sposa geweest voor mijn trouwjurk. Ik heb daar meteen mijn smaak gevonden. Ik heb maatje 34/36 en de kleedjes die ik er aandeed waren vaak maat 42/44. Ze spelden het wel heel goed af zodat je echt goed ziet hoe het er in jouw maat zou uitzien dus daar zou ik me geen zorgen over maken. Nu, de levertijd van je kleed, dat hangt echt af van merk tot merk. Ik heb mijn kleed in juli besteld en het is in januari toegekomen. Andere merken leveren dan weer al binnen de 2 maanden, dus gewoon op voorhand best eens vragen of dat specifieke kleed er nog op tijd kan zijn. Ik heb nu ook al mijn eerste pas gehad en ik kan echt alleen maar goede dingen zeggen over de winkel. Ik had ook wat problemen met mijn aangekochte schoenen daar, maar die mag ik meteen ruilen. Je zal er geen spijt van hebben van daar eens langs te gaan. Veel succes op 6 april!
|
|
Nathalie
14-10-2011
|
6-4-2011 18:55:37
Het was echt een super winkel met veel keuze en ben zeer goed geholpen geweest. Ik had het gevoel dat niets te veel was gevraagd :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|