Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di oro te izegem

27-3-2011 22:15:32
Hallo, wie heeft er positieve of negatieve ervaringen met deze winkel? Wij zijn op zoek naar trouwringen. En ik kom regelmatig op dit forum de naam fede di oro tegen. Heb jullie al ringen daar gekocht? Zo ja, wat is de kostprijs ongeveer voor de ringen.
Grts katrien

katrien
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1174

Mieke
30-4-2011
 Meld misbruik27-3-2011 22:29:22

Wij hebben ringen gekocht van FDO.
Al heel vlug zagen mijn vriend en ik in dat we niet dezelfde stijl graag zagen..
Ik graag effen witgoud en hij liever witgoud met een ijsstraal (of hoe zoiets ook noemt)
Het is totaal geen probleem om dus geen 'koppel' ringen te kiezen. Je hebt echt heel veel keuze. Het zijn wel meer 'standaardringen', je kan ook zelf wel input geven.
Het zijn geen unieke ontwerpen zoals je van andere juweliers hebt.
Ze nemen de tijd voor jou en het zijn vriendelijke mensen.
Wij hebben 880 euro betaald voor de twee ringen in witgoud.
Kan hier de afbeelding niet plakken, maar ze staan in de aprilfolder die via email wordt doorgestuurd. :)
Groetjes en succes!

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik28-3-2011 8:44:08

hoi Katrien,

Ik kan me alleen maar aansluiten bij Mieke. Het zijn inderdaad geen 'unieke' ontwerpen (hoewel?), maar je kan wel een 'ontwerp' laten aanpassen naar je eigen inbreng. Ze hebben voor ons 2 nieuwe ontwerpen gemaakt, net zoals wij wilden. We hebben ook geen koppel ringen gekozen.
We vonden het de rit zeker waard (vanuit Antwerpen).
Doordat we 2 gouden ringen van mijn grootmoeder en 10 briljanten van mijn moeder hadden, werd de prijs wel gedrukt.

groetjes
Joyce

Hilde
23-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 11:09:39

ook wij hebben onze ringen bij FDO gekocht en bij ons is het ook geen "koppel" ringen geworden. Je mag echt je eigen inbreng doen .....Deze mensen zijn supervriendelijk, nemen echt de tijd, en dringen niets op !! Ik had een trouwring gezien op hun website en ik wist onmiddellijk: "dit wordt mijn trouwring" ...En het is hem uiteindelijk ook geworden :)) We hadden ook goud mee van mijn mama, waardoor de prijs wat goedkoper werd. Voor onze ringen hebben we 1000 euro betaald ...Ok, dat was ietsiepietsie boven ons budget, maar ze zijn echt prachtig !!!
Begin juni worden ze aan huis geleverd ! We kijken er al naar uit !

Sofie
30-4-2011
 Meld misbruik28-3-2011 17:10:43

wij hebben ook onze ringen gekocht bij FDO.
over de service tijdens het kiezen niets als lof, over de levering echter een kleine teleurstelling.

Maar hoedanook, ik zou zo mijn ringen terug bij hen bestellen!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik28-3-2011 17:50:15

Wij zijn zaterdag bij hen geweest en direct ons goesting gevonden. Mijn vriend heeft een witgouden ring, redelijk breed en die van mij is fijn met 7 briljantjes in.. We hebben maar 840 betaald.. Heel vriendelijke mensen en véél keuze!

groetjes

Sylvie
8-7-2011
 Meld misbruik28-3-2011 19:04:34

Wij betalen maar 760 euro voor onze eerste keuze!
Je krijgt dus geen prijzen te zien, maar pas wanneer je je keuze (mogen er ook meerdere zijn natuurlijk) gemaakt hebt, dan berekenen ze dat voor je. We hadden dus blijkbaar een 'goedkope' smaak.
Ze hebben heel veel ringen, maar mijn aanstaande vond wel dat heel veel ringen bijna hetzelfde waren. Ik zag die soort ringen wel heel graag, maar hij niet. Wij wilden zelf per sé wel een koppeltje kopen en uiteindelijk dus gelukt!

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik28-3-2011 20:50:34

Hey bedankt allemma, jullie hebben mijn nieuwschierig gemaakt ik zal eens kijken om ook mss eens langs te gaan. grtjs

Ellen
30-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 20:50:56

Wij zij ook bij fede di oro geweest.
Ook heel tevreden over! Super vriendelijke mensen!
Wij hebben ringen gekozen die niet in de collectie zitten. Wij hebben 2 ringen bij elkaar gevoegd. Ben dus heel benieuwd naar het resultaat!
Wij hadden wel wat oud goud wat maakt dat wij maar 127euro moeten betalen voor onze twee ringen. Dus zeker de rit naar Izegem waard!
Wij zijn daarna naar de zee gereden!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...