Nu Online
Momenteel zijn er 565 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mijn schoonzus zeurt over mijn trouwdatum

28-3-2011 9:11:20

jeslov
20-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 955

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:09:06

Hallo Jeslov,

Ik denk dat het beter is om iets extra te schrijven in het berichtje, want anders weten we niet altijd wat je juist bedoelt en wat je juist van de lezers verwacht . Is zeker geen aanval, gewoon een tip opdat je wat reacties / hulp kan krijgen van anderen...

Groetjes,

Charlotte

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 11:11:29

Ik volg Charlotte haar mening!
Maar 1 ding is zeker: schoonzussen, ze bestaan om u op te jagen, haha!
Gewoon zeggen dat het jullie dag is en dat jullie de 20ste augustus willen trouwen!
Het is toch te laat om alles nog te veranderen :)

Julie
16-4-2011
 Meld misbruik28-3-2011 11:45:38

Hallo Jeslov,

Daar dienen schoonzussen voor ;-)....

Groetjes,

Julie

jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik28-3-2011 19:58:46

Bedankt meiden voor jl reactie!!

Mijn schoonzus eis dat ik van trouwdatum veranderd omdat ze die avond voor onze trouwdatum moet optreden gedurende 3 uurtje. Ze zal zogenaamd te moe zijn om naar onze trouwerij te komen. Mijn partner is kapot van. Voor hem heeft het gezin als zijn familie niet aanwijzig kan zijn. Ik vind dat ze hem aan de muur aan het duwen zijn Ik heb het hun ook gezegt. maar ja daarmee heb ik de vuur gestoken puuuuuuuuuufff

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik29-3-2011 20:45:32

Persoonlijk vindt ik jullie trouw iets belangrijker dan een optreden van je schoonzus.
Als ze echt haar optreden zoveel belangrijker vindt dan haar broer zijne trouw zegt dat meer over haar dan over jullie. Het kan toch niet dat jullie eerst aan iedereen in de familie gaan vragen of ze aub akkoord gaan met die datum en of het wel past. HALLO!!!!!
En als ze "maar" 3 uurtjes moet optreden zal ze toch wel uitgerust geraken tegen 'sanderendaags zeker. Waar doet die eigenlijk moeilijk over? Is die niet blij dat haar broer trouwt of wat?
Ik denk dat je best je datum gewoon laat doorgaan en van al die commotie van "madam haar optreden" niets aantrekt. Als je er zelf niet teveel meer aandacht aan besteed zal heel die affaire vanzelf wel overwaaien.
Ik hoop dat je je er niet al te veel van aantrekt.
Geniet maar vollop van jullie voorbereidingen.
Groetjes
Cindy

jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 22:36:06

Goooh Cindy

Dank je wel, Zo denk ik ook er over. Ik begon echte het gevoel te krijgen dat ik de een ben die juist onbegrip ton. Ik begrijp wel natuurlijk dat het haar beroep is zij halen daar vandaan hun brood en zo. maar aan de andere kant, vind ik niet dat ik hun akkoord moest vragen voor mij trouwdag.Ze heeft nu mijn man gebeld om te zeggen dat wij niet boos moeten worden als ze niet komen opdagen. Ze vindt het zo ''gezegd'' heel erg omdat ze niet mee kunnen helpen met de laatste voorbereidingen en zo. pure booohshit denk ik dan. ze geeft altijd wel een reden om die dag niet te laten doorgaan. Als het aan mij lag zou ze echter niet langer welkom zijn op die dag. Maar dat kan ik niet maken voor mijn vent. Hij is heel gehecht aan zijn familie en zo. Alles ligt toch al vast ! het komt goed

bedankt voor jl reactie

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik31-3-2011 9:21:53

Hallo Jeslov,

Ik vind het ook niet kunnen dat je schoonzus hier een probleem over maakt. Optreden kan ze bij manier van spreken elk weekend. Jullie trouwfeest is iets uniek!

Zelf zou ik het ook laten doorgaan op de dag die jullie waren gepland. Ze draait heus wel bij denk ik eens het zo ver is...

Nog veel plezier met jullie voorbereidingen .

jeslov
20-8-2011
 Meld misbruik1-4-2011 20:33:12

Inderdaad Charlotte

Het is nu wel rustig geworden! bedankt voor jl morale steun..

Jullie ook veel plezier met de voorbereidingen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...