Terug naar overzicht
Hey Kat, Bij ons ook nog maar 18 dagen op de teller. Het begint inderdaad heel spannend te worden en er zijn dingen die je pas in de laatste week kan doen... Wij doen ook heel veel zelf. Ik ben zo benieuwd. Heel veel plezier en succes nog! Groetjes, Julie
Dat ziet er inderdaad nog heel rustig uit! dat van ons is nog ietsje langer De stress begint hier ook al super hard te spelen, maar het komt allemaal goed! Waar ik me nog het meeste druk in maak zijn de bomen! wij willen super graag in het bos foto's gaan trekken, maar willen tegen dan al wel een grotendeels groen bos.. benieuwd of dat gaat lukken alsof we onszelf nog niet genoeg stress bezorgen! Ons To do lijstje: -Juwelen Anika-Schuimwijn en fruitsap inslagen- Misboekjes gedrukt-Pas kleed 30/03/2011 (10u)-Kapper Bart-Gelnagels-CD’s (mis)-Ava: groen lint breed (+ naar bloemist doen + stof kleed) + kaartjes tafelverdeling Deadline 5: 8 april·Grote schoonmaak·Lunch besteld·Tekstje gastenboek·PraktijkzakoIdentiteitskaartenoZakdoekenoDafalganoKlein geld (evt. fooien) + restbedrag feestzaaloTrouwboekje·Iedereen nog eens opbellen·Fotograaf mailen met adressen en dagverloop·Pepebeer + foto gastenboektafeltje·Huis versieren + krijtmuur·Bloemen in kerk hangen- doos maken voor kerk en feestzaal groetjes Anika
Ik ben ook bezig met wenskaartjes voor in de wensboom. Hoe maak jij ze?