Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Weer iets aangevinkt

28-3-2011 9:17:07
Vrijdag mijn uitnodigingen gaan halen :). Ben er echt superblij mee en krijg leuke reacties.

Vant weekend al een heel deel uitgedeeld. Iedereen wist het wel al, maar toch maakt dit het nog wat officiëler ;).

Sebiet tijdens mijn middagpauze lingerie gaan halen en morgen afspraak maken voor eerste pas. Ik hoop dat mijn kleed binnen is en ik het op volgende week vrijdag kan leggen.

Ondertussen zit ik nog steeds in dilemma voor mijn haar. Het is echt een superlastige lengte dus ben nog steeds aan het twijfelen voor extensions, maar dan zou ik dit met 74dagen echt wel stilaan moeten beslissen... Natuurlijk kost het ook vrij veel geld, ik weet niet zeker of het mooi gaat zijn en hoe mijn haar er nadien gaat uitzien. Maar de andere optie is het terug kort knippen, maar dat vindk niet zo mooi om te trouwen...

Dus heb nog wat denkwerk te doen.

Nog veel voorbereidingsplezier en geniet ondertussen ook van het zonnetje :)

Kim
11-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 570

Marie
1-7-2011
 Meld misbruik28-3-2011 9:26:26

Hoi Kim,

Fijn om te lezen dat er weer iets van je lijstje kan !
Ik mag vanavond mijn uitnodigingen gaan halen.
Superspannend :-)

Hoe lang is je haar nu?
Ik zit ook met het probleem met mijn haar namelijk.
Ik heb vorig jaar mijn haar laten knippen van heel lang naar heel kort.
Op zich heb ik geen spijt maar nu is ze ondertussen bijna op schouderlengte wat ik heel moeilijk vind om daar iets mee te doen.
Ik denk dat ik ze gewoon ga loslaten en wegspelden met een haarkam ofzo om toch iets te hebben.

Groetjes en nog veel succes met de voorbereiding !

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 9:35:31

Mijn haar is nog veel korter :)

Ik had het in september zoals rihanna laten knippen dus kort vanachter met een bles vanvoor.

Dus het komt nu zelfs nog niet tot aan mijn schouders en kan er dus niets mee doen.

Deze week ga ik echt beslissen :)

Marie
1-7-2011
 Meld misbruik29-3-2011 15:56:26

Das inderdaad wel heel kort :)

Ik wou ook eerst extensions nemen, maar vind dat gek gewoon voor de trouw.
Tenslotte kost het veel, ken een paar mensen die dit gehad hebben en doet naar het schijnt pijn na een tijdje + je kan er niet mee naar een gewone kapper want vele kappers werken hier niet graag mee.

Wat je ook beslist, hopelijk maak je de juiste beslissing ;)

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...