Terug naar overzicht
Hoi Kim, Fijn om te lezen dat er weer iets van je lijstje kan ! Ik mag vanavond mijn uitnodigingen gaan halen. Superspannend :-) Hoe lang is je haar nu? Ik zit ook met het probleem met mijn haar namelijk. Ik heb vorig jaar mijn haar laten knippen van heel lang naar heel kort. Op zich heb ik geen spijt maar nu is ze ondertussen bijna op schouderlengte wat ik heel moeilijk vind om daar iets mee te doen. Ik denk dat ik ze gewoon ga loslaten en wegspelden met een haarkam ofzo om toch iets te hebben. Groetjes en nog veel succes met de voorbereiding !
Mijn haar is nog veel korter :) Ik had het in september zoals rihanna laten knippen dus kort vanachter met een bles vanvoor. Dus het komt nu zelfs nog niet tot aan mijn schouders en kan er dus niets mee doen. Deze week ga ik echt beslissen :)
Das inderdaad wel heel kort :) Ik wou ook eerst extensions nemen, maar vind dat gek gewoon voor de trouw. Tenslotte kost het veel, ken een paar mensen die dit gehad hebben en doet naar het schijnt pijn na een tijdje + je kan er niet mee naar een gewone kapper want vele kappers werken hier niet graag mee. Wat je ook beslist, hopelijk maak je de juiste beslissing ;) Groetjes