Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fantastisch weekend ... tips nodig ivm schoenen uitrekken

28-3-2011 9:27:39
Beste medebruidjes,

Wij hebben juist een fantastisch weekend achter de rug. We hebben weer wat kunnen schrappen van onze 'to do'-lijst. Juweeltjes zijn besteld (volledig in de kleuren van mijn kleedje) en schoenen gevonden. Je raad het nooit ... voor 9€ in de Shoe Discount. Blijkbaar was het laatste paar. En dan nog juist in mijn maat. Alleen spannen ze nu een beetje. zowel aan mijn tenen als aan mijn hielen. Heeft iemand van jullie tips over het uitrekken van de schoenen?

Zondagmorgen, nog 75 dagen te gaan, stond mijn lief ventje voor de deur met een boeket bloemen. We kijken er allebei erg naar uit binnen 75 dagen te trouwen.

Veel succes met de voorbereidingen en bedankt voor jullie tips.

Groetjes Nathalie

Nathalie
10-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 630

Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 9:33:04

Om schoenen uit te rekken heb je spuitbussen in de handel met een schuim, dat spuit je er in en dan moet je uw schoenen aandoen en met gaan wandelen. Moet je wel enkele keren herhalen. Denk dat het van dat merk Tania (of hoe noemt da nu weer) is...

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 9:40:37

mijn naaister gaf de volgende tip: een vochtige (niet natte) doek in je schoenen steken, voormiddagje laten staan, dat de schoenen ook goed vochtig zijn. en dan de schoenen aandoen en aanhouden totdat ze helemaal opgedroogd zijn.

groetjes!

Leontine
3-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:57:22

Ik ga met ze naar de schoenmaker. De mijne zijn namelijk met satijn en daar mag je dus absoluut niet met vochtige doeken in, want dan heb je kans op kringen. Op wit zie je natuurlijk snel alles, dus laat ik het liever aan de proffesional over!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...