Nu Online
Momenteel zijn er 292 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Beetje kilo's wegwerken

10-4-2006 10:14:53
Hallo allemaal,
Ik heb een jurk met bustiertop en vind m'n armen net iets te zwaar.
Verder zou ik ook graag nog wat kilo's wegwerken tegen de grote dag (liefst een stuk of 5). Iemand tips? Ik heb nog 4 maanden te gaan...

Katrien
18-8-2006
Meld misbruik

Reacties: 19 | Gelezen: 492

Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik10-4-2006 10:20:57

kilo's wegwerken; ben er nu ook mee bezig (was redelijk wat bijgekomen wat er terug afmoest) en nu maak ik elke keer een pot verse soep en hiervan eet ik zowel als 's avonds een kommejte (soms wel iest meer).

smiddags meestal met een boterham, evt nog slaatje erbij ofzo . ...

's avonds voor het eten, zodat je al minder honger hebt voor het gewone eten.

en als ik tussendoor nog honger heb of 's avonds goesting in iets, dan eet ik ook altijd eerst een bordje soep vooraleer ik de snoepkast opentrek :-))))

en het helpt tcoh al wel iets .. ben toch al kilootje ofzo afgevallen ...

ben nu een 2tal weken bezig ...

om die armen te verstevigen zie ik maar 1 oplossing: oefeningen met gewichten ofzo ... maar in ieder geval, oefeningen ermee doen ...

door af te vallen gaan deze toch niet echt mee vermageren en om ze stevig te krijgen moet je de spieren oefenen ....

groetjes
Mieke

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 10:35:20

Hey,

bewegen, bewegen, bewegen... Als je steviger en gestroomlijnder wil worden zit er niets anders op. Dat in combinatie met een gezonde voeding geeft een mooi en blijvend resultaat. Je zal er alleen geen kilo's per week mee verliezen, maar je zal wel beter in je vel zitten.

Groetjes,
Lieve

Heidi
24-6-2006
 Meld misbruik10-4-2006 11:08:34

hey katrien,

ik ben nu een maandje aan't fitnessen. vrijdag pasbeurtje gehad en ze hebben 1cm aan mijn taille ingenomen...al weight watchers geprobeerd?

grtjs
Heidi

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 11:21:45

Ik moet zeggen, ik let altijd al op mijn voeding. En weight watchers, niet mijn ding. k heb vrienden die dat doen en ik kan dat niet, zo zitten tellen, ik zou te extreem worden en da's niet goed.
Ik ben nu wel twee weken bezig met ipv 's avonds, 's middags warm te eten en ben toch al een kilo kwijt. En mss inderdaad nog meer soep en zo...
Denk van misschien te gaan zwemmen of zo... Probleem met fitness is dat ik heel wat dingen niet mag doen wegens rugproblemen en zo.
Maar het ambetante vind ik vooral alleen sporten. MEt twee dan moet je gaan en dan kan je intussen kletsen. Alleen is maar alleen eh!

Ann
20-5-2006
 Meld misbruik10-4-2006 11:46:50

sinds november 2005 zit ik bij Infraligne. Ben ondertussen al 86cm van mijn hele lichaam kwijt en ook al 12kg.
Voor mij persoonlijk een echte aanrader!!

Ann
20/5/2006

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 12:01:25

Hoe werkt dat dan precies?

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik10-4-2006 12:10:06

Pas hier heel erg mee op. Ik zou je de raad geven op gewicht te blijven.

Ik had net hetzelfde voor als jij. Een haltertop en iets te zware armen. Bij mij is er 5 kilo afgegaan. Bij mijn eerste pas was mijn top maar liefst 2 maten te groot!!! Met als gevolg dat ze heel het kleed hebben moeten herstellen, de vorm was weg, en het gaat me nog veel geld kosten ook aangezien retouches niet gratis zijn in mijn bruidswinkel...

Nu is het dus de kwestie om vooral niet meer af te vallen (hoewel ik het liever anders had gezien).

Groetjes,
Lindsay
06/05/06

Katrien
18-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 12:19:24

Hela,
Ik heb sowiezo al € 100 moeten bijbetalen voor retouches omdat het speciaal kleed is. Wordt op maat besteld maar zal nog moeten worden ingekort en is niet evident wegens model en zo.
Ik wil enkel die armen beetje wegwerken - en vijf kilo maken bij mij vooral daar verschil en op mijn billen - wat niet zo heel veel uitmaakt voor een kleed. Mijn taille is vrij goed een maatje 38 maar de rest is eerder een 40/42. Boezem blijft altijd gelijk van maat. Gelukkig!
Dus die kilo's maken vooral verschil in gezicht en armen... Nu enkel nog een goeie manier vinden.

Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik10-4-2006 12:54:23

Ik ben ook 6 kilo kwijt op de manier die Mieke aanhaalt: magere soep eten, 's middags 2 bruine bokes erbij, 's avonds vooral groenten, 100 gr mager vlees of vis, en 140 gr aardappeltjes/deegwaren/rijst. En tussendoor fruit, droge cornflakes, ... Op de retouches moet ik niet letten, want die zijn gratis. Ik mag wel niet meer dan 7 kilo afvallen, dus ik moet nu eigenlijk gewoon op gewicht blijven.

Maar inderdaad, die armen. Ik ben nu wa oefeningen aan het doen met gewichtjes die ik gekocht heb, ben eens benieuwd of het wat uithaalt.

groetjes
Katrien
30/9/2006

Eva
2-6-2006
 Meld misbruik10-4-2006 13:06:30

Hoi,

Ik ben sinds een dikke 2 weken bezig met bodystyling (2 keer per week). Ik zou in totaal zo een 5 kg willen afvallen. Niet dat ik te dik ben, want iedereen verklaard me voor zot, maar ik vind dat mijn kontje te dik is. Ben er nu reeds 2 af. Ik let ook wel heel erg op mijn voeding. Alleen water drinken, heel af en toe cola light. Veel soep en groenten en fruit.

Vorig weekend ben ik voor mijn eerste pas geweest en ik vertelde de verkoopster dat ik nog aan het vermageren ben. Ja, dan kon ik daar dus niets komen doen, zei ze. Het had geen zin van nu alles in te nemen en binnen een dikke maand nog eens. Dus moet ik pas 14 dagen voor den trouw terug (half mei) en dan gaan ze mijn kleed pas aanpassen. Ik heb het wel aangehad, gelukkig!!

Groetjes,
Eva

Veerle
29-10-2005
 Meld misbruik10-4-2006 13:11:56

Voor het beste en duurzaamste resultaat zou ik toch eens langs een diëtiste gaan. Ik heb dat ook gedaan (10 maanden voor de trouw) en ik heb er 13 kg afgekregen, waarvan er 2 terug bij zijn (van op huwelijksreis). Maar na onze huwelijksreis is mijn gewicht constant gebleven.
Ik mag nog alles eten, maar met mate...

Groetjes en succes

Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 13:56:50

hey,

Ik ben nu van januari bezig met B-B-B, vooral versteviging van benen, buik en borsten maar toch ook de armen. Het is een soort aerobics dus op muziek met een hele groep. Ik werd er de eerste lessen ernorm stijf van maar nu voel ik me toch al lekkerder in m'n vel, (m'n onderarmen kwabbelen al niet meer) ik word er niet echt lichter van (ben een ernorme snoeper) maar m'n vetkwabbetjes verminderen wel, volgens m'n lesgeefster is dit ideaal want dan wordt dit omgezet in spieren.
je moet vooral iets zoeken waar je je goed bij voelt!

groetjes Veerle
23/09/06

Gaëlle
16-9-2005
 Meld misbruik10-4-2006 14:49:13

hoi Katrien!

Ik wou voor mijn trouw ook wat verstevigen en ik heb gewoon (voor mijn armen) twee gewichtjes gekocht van elk 2,5 kg waarmee ik dagelijks oefeningetjes deed. In het begin maar 20 en dan opgebouwd tot 100. Het is eenvoudig en goedkoop maar je armen worden er wel snel steviger van!! Ik heb hetzelfde gedaan voor mijn buik (met een abcoach) en dat ging ook tamelijk snel. Zeker als je nog een paar maanden hebt. En je krijgt er op den duur plezier in, want ik doe het nu nog elke dag!

succes ermee!
Gaelle

kaatje
10-6-2006
 Meld misbruik10-4-2006 16:55:57

Hey,
Ik snoep minder en eet ook minder vlees. Verder drink ik 2 keer per dag afslankthee van de delhaize en ik vind dat dat helpt! Ik ga nu ook één keer per week baantjes trekken in het zwembad.
Katrien
10 juni 2006

Debra
11-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 20:21:31

Hoi,

Ik ben sinds begin februari begonnen met weight watchers en ik ben nu 3,5 kg kwijt! Het gaat heel traag maar ik weet dat ik aan mijn streefdoel zal geraken! Ik zou graag 1 maat kleiner hebben bij mijn eerste pasbeurt in juni en d.w.z dat ik ng 1,5 kg kwijt moet in 7 weken tijd! Zou moeten lukken! Bij weight watchers mag je echt alles hoor! Je mag eten wat je wilt maar je moet de discipline hebben om punten te tellen en dat vraagt dagelijks maar 5 minuutjes werk! Een echt dieet dat zou niets voor mij zijn! Zou dan teveel moeten laten! Ik ben nu ook bezig met buikspieroefeningen en ga ook mijn armen ng wat trainen aangezien ik nu ng 4 maand heb!

Debra
11/08/06
http://debraenjantjetrouwen.bruiloftsite.nl

Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik11-4-2006 12:14:26

Hey,

Ik zou graag tegen mijn trouw 18 kilo kwijt zijn. Ik ben sinds 2 weken bezig met een proteïne dieet. Het is een zwaar dieet maar de kilo's vliegen er wel af. Een aanrader voor iedereen die snel nog enkele kilo's wil verliezen.

Groeten
Nath

Peggy
23-6-2007
 Meld misbruik11-4-2006 16:39:53

Hey nathalie, dat proteïnedieet, hoe gat dat juist in zijn werk?
Ik zou tegen volgend jaar zeker 15 kg kwijt moeten zijn. 20 zou perfect zijn. Toevallig gen dames van het gentse die zin hebben om samen te sporten? zwemmen/ lopen/ fietsen?

Groetjes Peggy
23/06/07
http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl

Nathalie
23-9-2006
 Meld misbruik12-4-2006 10:05:15

Hey Peggy,

Je mag enkel een poeder opgelost in water eten. Je hebt het wel in verschillende smaken vb. Soep, vruchtensap, Chocomelk, omelet,... Je mag daarbij bepaalde groenten eten. Dit is de strenge fase. Indien dit te streng is voor jou kan je 's avonds eten. Wel beperkt natuurlijk. Vb. kip met de toegestane groenten. Je mag in geen geval fruit, suikers, brood ed. eten. Het voordeel van dit dieet is dat je spiermassa vergroot maar je vetmassa verdwijnt. Je kan op deze manier toch een paar kilo per week verliezen.

Groeten
Nath

Daisy
7-7-2007
 Meld misbruik13-4-2006 12:47:12

Hallo,

ik wil ook wel wat kwijt... al voor er sprake was van trouywen, maar nu heb ik echt een goede reden.
Dat proteinedieet heb ik ook gevolgd. Inderdaad vlogen de kilo's eraf, maar op enkele maanden tijd was ik alles plus nog een paar extra kilo's bij... En ik vond het niet gemakkelijk om vol te houden...
Nu doe ik weight watchers. echt een aanrader. je mag alles eten... En dat punten tellen is zoveel moeite niet hoor. Zoals Debra zei, 5 minuutjes per dag. Ik ben nog maar 1.5 week bezig, maar ik eet echt lekker. En ik denk dat je het dan ook volhoudt...

Veel succes iedereen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...