Terug naar overzicht
Hey Kristel, Wij trouwen ook op 2 juli en als ik je lijstjes bekijk, zitten we evenver met de planning.Ik ben blij dit te lezen, zo weet ik dat ik ook wel op schema zit. Groetjes en nog veel succes.Ellen
Wij trouwen ook 2 juli. Sommige dingen die jullie al gedaan hebben , hebben wij nog niet gedaan en omgekeerd. Bij ons is het volgende in orde: * gemeentehuis ligt vast+papieren getekend * kerk ligt vast (5 april opnieuw afspraak met pastoor) * vervoer * dj (openingsdans is gekozen) * fotograaf * uitnodigingen (proefdruk is in de maak) * feestzaal+menu besproken * enveloppedoos * trouwkleed+lingerie+schoenen+ kousenband+juwelen * kleedjes kindjes * dagverloop * getuigen * ringen * proefmak-up en kapsel liggen vast (half april) * altaarstuk + stoelversiering kerk gekozen * decoratie thuis * bedankjes kinderen kerk Wat we nog moeten doen: * kostuum vriend * bruidsboeket * schoenen kindjes * bedankjes (al gekozen, nog bestellen) * wensboom (ben bezig met de kaartjes te maken) * misboekje is bijna af (pastoor moet nog goedkeuren) * bellenblazers nog bestellen * huwelijkskaars * ringendoosje * ... We zijn dus op de goede weg. Hopelijk wil ook het weer mee op onze dag! groetjes