Nu Online
Momenteel zijn er 361 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ben ik wel op schema,

28-3-2011 9:49:14
Wie van jullie trouwt ook in augustus en wil eens nakijken of ik op schema ben of dat ik hopeloos achterloop
ten opzichte van jullie???
A ja wettelijk huwelijk is pas achter de rug dus dit gaat enkel over kerkelijk huwelijk en avondfeest.
reeds gedaan:

- kledij bruidegom + schoenen
- kledij bruid + schoenen + lingerie
- zaal vastgelegd
- traiteur vastgelegd
- dj vastgelegd
- fotograaf vastgelegd
- pastoor
- misboekje is af en nagekeken( enkel de muziek nog kiezen)
- ringen hebben we

nog te doen:

- kledij dochter
- uitnodigingen
-geschenk ouders en getuigen
- gastenboek
-enveloppendoos
-ringkussen
-vervoer regelen
- huwelijkskaars
- muziek kiezen kerk + feest
- proefkapsel
- make up
- bloemen kerk
- bruidsboeket
- deco zaal

help me eens wat vergeet ik nog en heb ik voor dit alles nog tijd genoeg met 137 dagen op de teller???

joke
13-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 786

ine
3-9-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:13:19

Ik denk dat je heel goed bezig bent, ik trouw 3 september en heb enkel nog maar hetvolgende gedaan:

- feestzaal + traiteur ligt vast
- DJ vastgelegd
- Fotograaf vastgelegd
- gemeentehuis ok
- pastoor ok

Ik ga kijken voor een kleed op 9 April, moet nog voor ringen gaan kijken, mijn toekomstige moet zijn kledij nog gaan zoeken,.... dus jij bent echt al wel goed gevorderd!

Veel plezier nog!

Groetjes,
ine

Liselotte
25-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:24:08

Hey Joke!

Wij trouwen een goeie maand voor jullie en zitten ongeveer even ver: dus je zit heel goed op schema :) :)!

Nog veel plezier en geniet ervan :)

Merel
13-8-2011
 Meld misbruik28-3-2011 10:55:48

Joepie, nog iemand die trouwt de 13e augustus.
Wij zitten zelf nog een beetje achter om schema, maar ik ben ook nog maar verloofd van de 3e maart! Wij moeten nog de traiteur bevestigen (normaal deze week) en nog voor de ringen kijken. Misboekje zijn we zelf nog niet aan begonnen ( zie ik tegen op...) En verder nog alles op jouw lijstje to-do :-)

Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-3-2011 13:23:09

Hey,

Je zit zeker goed op schema hoor! Wij doen wel ballondecoratie in de zaal en wij zijn al wel gaan kijken bij iemand. Wat we gaan bestellen staat nog niet helemaal vast, maar zij houdt die dag wel vrij voor ons! Ook vervoer staat bij ons vast. We hebben zo'n oldtimerbus en daar moet je snel voor zijn hé! Voor de kerk hebben wij ook live-muziek.

ruth
5-8-2011
 Meld misbruik28-3-2011 18:25:08

Je zit al goed op schema, lijkt me.

voor ons nog te doen: Wij hebben de kledij van de bruidegom nog niet, maar wordt misschien gehuurd ( smoking), dus dan is dat ook niet zo nodig. Wij hebben ook de ringen nog niet, maar hebben wel al een datum op bij de juwelier op ons gemak te gaan kijken ( in een periode waarin het daar korting is ivm braderij:) ) Ook de d.j. hadden we iemand, maar die gaan we bij nader inzien niet meer nemen. Verder moeten we nog aan de concrete inhoud van onze viering werken, maar dat is een alternatieve viering, en ik heb over een week en half alweer vakantie, dus tijd genoeg om dat daarin te plannen.
De rest van je lijstje (al gedaan) hebben we wel al.

Wat hebben we van je to do listje al gedaan: Wij hebben verder wel al vervoer, kapper, iemand die bloemen gaat doen, visagiste vastgelegd, de uitnodigingen zijn ontworpen en gaan nu in proefdruk, wij hebben al bedankjes.

De rest staat ook nog in TO DO:)

Succes!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...