TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
SOFIE
7-7-2006
|
10-4-2006 10:48:18
Hey Katrien,
Ik heb ook een jurk van Ian Stuart. Ze is ivoor met een bloem aan de zijkant, bustier model. Als ik ze eerst zag dacht ik hoe overdreven, maar toen ij ze aantrok, zat ze perfect. Ben blij met mijn keuze. Welke heb jij?
Sofie
|
|
Katrien
18-8-2006
|
|
|
SOFIE
7-7-2006
|
10-4-2006 10:59:47
De Vienna, ze lijken wel een beetje op elkaar hé
|
|
Karine
16-9-2006
|
10-4-2006 11:04:40
Hoi,
Ik heb ook een jurk van Ians Stuart eigenlijk stond mijn besluit vast om deze te nemen: www.ianstuart-bride.com/docs/4.straw_cinnamon.html . In de etalage van de winkel stond er nog een andere jurk gepresenteerd die ik wel grappig vond en dacht wie draagt er nu zo'n jurk en wou hem eens passen voor de lol.
Ik heb hem aangedaan en de mama's en schoonzus stonden met de tranen in de ogen en vonden het super zodat ik hem dan genomen heb: www.ianstuart-bride.com/docs/4.straw_Pompadour.html (het is de oudroze)
Ik vind ze allemaal super en hoop dat de mensen het ook mooi zullen vinden als ik het aan heb.
Ben benieuwd wie er nog allemaal eentje heeft van Ian ...
Groetjes Karine 16-09-2006
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 11:06:35
Ja zeer mooi! Waar heb jij hem gehaald? Ik bij Pierre-Yves. Was wel serieus in shock eerste dagen van de prijs (veronderstel dat dat in alle bruidswinkels ongeveer gelijk ligt - hoop ik toch) maar inderdaad, eens je ze aan hebt, ben je betoverd.
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 11:11:43
Hela Karine, Beide keuzes zeker geslaagd! Wanneer en waar trouw je? Als het in de buurt is kom ik mss wel eens piepen! En ik denk dat je in een jurk van Ian sowiezo straalt! Iedereen zal wel onder de indruk zijn, mag ook voor die prijs. Ik had eerst Linea Raffaeli aan maar voelde me er niet super in. Was altijd wel iets dat we er niet aan beviel. Ik moest de Ian Stuart eens aandoen van de mama, die begon te huilen, dus ik had niet veel keuze meer eh ;-) De linea's waren natuurlijk een stuk goedkoper maar die tranen van ons mama zijn hun geld meer dan waard.
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 11:13:11
Trouwens, hebben jullie een bijhorende stola of omslagdoek genomen. Daar spraken ze in de winkel niet over maar zag dit op de site wel staan. Spijtig dat er bij de mijne geen foto van bij staat. Ben nog aan het twijfelen om hem te nemen, kan handig zijn voor als het wat frisser weer is...
|
|
SOFIE
7-7-2006
|
10-4-2006 11:21:01
Bij die van mij heb ik gevraagd om de stola er eens bij te nemen. Ik deed de stola om , maar deze prikte serieus hoor. Vond het niet aangenaam en je moest er nog eens 250 euro bijbetalen.
Groetjes Sofie (07/07/06)
|
|
Karine
16-9-2006
|
10-4-2006 11:25:23
Hey Katrien,
Ik had van Linea ook mooie jurken gezien maar ben vrij bleek en die waren niet mooi bij mij.
Ik ga er geen stola bijnemen ik vindt dat het niet hoeft de kleedjes hebben op zich zoiets speciaal en als ik kou heb zal mijn ventje me wel verwarmen. En de jurk is aan men benen al warm genoeg. Wat ga je met je haar doen? Ik heb lang bruin haar en zou de bloem die erbij hoort voor in de hals in men haar willen verwerken en vooraan een fijne tiara...
Ik trouw op 16 september in Melsele (Beveren) om 14.00 U. Waar en wanneer trouw jij ?
Als je me je E-mail adres geeft zal ik een uitnodiging doorsturen, als ze af is. Ben er volop mee bezig maar twijfel nog een beetje om ze wel zelf te maken. Als ik mijn ontwerp moet laten drukken (met kalkpapier ervoor) zal het meer kosten dan dat ik er bestel uit een boek en het is ook veel werk.
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 11:35:19
Awel, ik ben zelf een rokkenfreak en wou dus echt iets speciaals en creme en zo ook niet mijn ding dus... De stola zou ook beetje zijn om m'n armen te verbergen (groot complex - maar mama zegt dat ik dat in mijn hoofd steek). En mss neem ik er in de winkel desnoods nog een andere op laatste minuut... Want extra € 250 voor iets dat ik mss niet ga gebruiken... Mr inderdaad de jurken zijn al super op zichzelf. Ik zou mijn haar ook willen opsteken - is wat de dun (lang en zo goed als zwart) naar mijn goesting om het los te laten... En ook met een tiara. Maar ben er nog naar op zoek... Jij al iets gevonden? Ik had een mooi kapsel gezien in een 'bruid en bruidegom'. Tiara met haar erachter los opgestoken (beetje gekruld). Bij mij moet er alleszins een specialeke bij want ik steek mijn haar zelf altijd op en is dan al vrij goed gedaan (geen eigen lof maar krijg er vaak complimenten over). Eventueel zou ik er dan nog fijne pareltjes of zo in verwerken - zoals bij m'n bruidsmeisje mss.
Die bloem die bij je kleed hoort zou inderdaad zeer mooi zijn voor je haar ook - zeker roze op bruin!
Trouw: 18 augustus in Denderleeuw - dus we wonen mss iets ter veraf.
Uitnodiging maken wij zelf. Ontwerp is net af en nu nog zoeken naar papier om af te drukken. Zie mijn post over zel? - daar hebben mensen ook met kalkpapier gewerkt - mss eens aan hen vragen... Scheelt toch wel in prijs hoor. Oh, en als je nog eens iets kwijt wil of wil mailen: rientjevdb@hotmail.com
|
|
Karine
16-9-2006
|
10-4-2006 12:02:46
Ik heb de tiara in de winkel van men kleed gekocht (www.hautecouturejetty.be ) ik krijg hem mee als mijn schoenen binnen zijn eind deze maand normaal. En dan ga ik de kapster al eens iets laten proberen. Mijn haar ik ook altijd opgestoken maar heb krullen en wil die er dan uit hebben.Spijtig dat we zover van elkaar wonen. Stuur je dan een foto door van jouw kleed want je bent eerst (karinenoens@hotmail.com)
Wie bedoel je met : zie mijn post over zel?
Groetjes
Ps: Heb je voor de bruidskindjes en je toekomstige al kleren gevonden die bij jouw kleed passen? Ik vond dat moeilijkmet die roze kleur
|
|
soetje
16-9-2006
|
10-4-2006 12:05:10
Hoi Katrien
Bij mij ook Ian Stuart. Verschoot ook wel beetje van de prijs, maar dat was de eerste jurk die ik zag, waarvan ik op het eerste zicht kon zeggen: dat is het!!! Het is ook een strawplay, maar ik vind op de foto op het internet dat hij er niet zo mooi op staat. t is die met kant vooraan en dan ook in dezelfde kant een stola erbij (voor in de kerk) en een bloem opzij, maar denk dat ik die eraf ga halen. xxxxx
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 12:32:59
Hoi Soetje,
Is het de Vienna dan?http://www.ianstuart-bride.com/docs/4.straw_Vienna.html Mag ik zo benieuwd zijn om prijs van de stola te weten... Ben nog aan het twijfelen om er een bij te nemen - prijs speelt wel rol - want ben al zwaar over budget gegaan met kleed en zal die stola mss niet veel aanhebben dus...
|
|
soetje
16-9-2006
|
10-4-2006 19:40:46
Ja, dat klopt (ben net nog eens gaan piepen). De totale prijs was 2100 euro. Ze heeft geen aparte prijs gezegd voor de stola, die zat er bij mijn weten gewoon bij dus ja. Ik twijfelde tussen 2 kleedjes (het ene natuurlijk veel goedkoper, maar ook héél mooi) maar koos toch voor de ian stuart. Ze zei eerst dat het 1800 euro was. Toen ik zei dat ik deze ging nemen moest ze mij heel verveeld meedelen dat de jurk nog maar binnen was en dat hij misprijsd was. Dus nog 300 euro erbij. Ik zei toen ook van ja, t is nu toch
|
|
soetje
16-9-2006
|
10-4-2006 19:41:43
SORRY! t is nu toch al beslist en t is een duur kleed, dus die 300 euro gaat nu niet meer uitmaken. Maar de prijs van de stola apart zou ik écht niet weten. xxxxx
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 19:57:29
Amai, dat valt nog al bij al mee. Bij mij zit er nog geen stola bij en lag al aan € 2650 met nog eens € 100 voor retouches bovenop. Ofwel heb ik wel een hele dure uit de collecite ghaald ofwel ben ik in een te dure winkel gaan kijken. Hoop het eerste anders vind ik mezelf een beetje een stomme kip.
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-4-2006 19:57:54
Waar heb jij hem gehaald Soetje?
|
|
soetje
16-9-2006
|
11-4-2006 12:05:05
Bij La Sposa in Roeselare xxx
|
|
kathy
12-8-2006
|
10-5-2006 19:22:41
hoi, hier ook een ian stuart! ik heb hem gekocht bij liliane claes in herentals en ik wist meteen: dat is hem! mijn moeder ook! we wisten de prijs al omdat we links en rechts geinformeerd hadden maar het bleef een shock :-) ach ja, het is toch voor op de mooiste dag van je leven hé!!!
in ieder geval, welke het is ... dat is nog TOP SECRET:-)
|
|
hannie
20-7-2007
|
16-9-2006 20:08:37
Ja hier ook een Ian Stuart Fan!! Ik heb de Cameo, maar ik bijna al zijn jurken gaaf!! Groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|