TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Yenda
16-7-2011
|
28-3-2011 10:07:10
Hoi!
Hier nog een shake-bruidje!
Ik maak minstens 1x per dag een salade: sla (onbeperkt), een halve komkommer (in principe ook onbeperkt), 100 gr kerstomaatjes en een groene paprika.
hier doe ik dan ongeveer een eetlepel mayonaise bij. Dit moet wel de mayonaise van Bertolli zijn, met olijfolie (andere mayo's mag je niet eten).
En s avonds eet ik meestal gebakken champignons (moet je voor zijn natuurlijk).
Wat ook wel lekker is is en omelet met veeeeel groentjes is (een eitje is maar 4gr proteïnen).
Heel veel succes gewenst!
Yenda
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
28-3-2011 10:09:16
oei, daar is me niets over gezegd, over mayonaise en eitjes! Welk dieet volg je? Ik doe Kyalin
|
|
Yenda
16-7-2011
|
28-3-2011 10:18:24
Ik doe ook Kyalin.
Zit nu nog in de 'strikte' fase, dus nog geen vlees/vis.
Maar mayonaise (enkel die specifieke) en eitjes mogen wel (uiteraard niet overdrijven voor je cholesterol).
Ik heb wel al gemerkt dat ieder instituut het iets anders uitlegt (ben nu veranderd van instituut). Maar je kan er toch best eens achter vragen als je de volgende keer gaat, als je iets extra mag eten is dat altijd mooi meegenomen he!
|
|
Emily
26-5-2012
|
28-3-2011 10:32:36
ik ken niets van die diëten maar denk gewoon aan het koken, meer mijn ding ;-) mss kun je de groentjes roosteren in de oven (en gebruik dan die eetlepel olie om de ovenplaat in te vetten). Je kan ze kruiden met zeezout, of variëren met paprikapoeder of ook lekker: provencaalse kruiden. Zo krijg je krokante warme groentjes, je kan ze eventueel snijden in frietvorm (zoete aardappel, pastinaak enzo is hier bvb ook heel lekker voor), it tricks your mind en is echt lekker! Of je kan een ratatouille maken (en dan pure tomatenpassata erbij doen, als dat mag). Tzijn maar enkele kleine ideetjes :)
|
|
Celesta
22-10-2011
|
28-3-2011 10:49:33
Ik start vanaf morgen met Prodimed. Ik ga groenten en champignons wokken en dan met de zakjes-ommelet erbij lijkt me lekker...
Kruiden mag je gebruiken zoveel je wilt, dus daarmee kan je iedere keer de smaak wat anders maken. (provencaals, thais, bbq....)
Groetjes,
Celestien
|
|
Hilde
23-6-2011
|
28-3-2011 11:00:30
hier ook 4 dagen bezig met het proteïndedieet en het werpt zijn vruchten af : reeds 1.7 kg minder op de weegschaal ....
Ik neem 3 proteïnesupplementen per dag:
- 's ochtends eet ik volle yoghurt met ontbijtgranen (gekocht in het instituut). Als alternatief mag ik ook een roerei eten met magere spekblokjes (à volonté) of 2 hardgekookte eieren met hesp
- om 10u een proteïneshake
- tijdens de middag eet ik een heerlijk slaatje en ik varieer zoveel mogelijk ! Allerlei soorten groenten ! Sla, witloof, paprika, broccoli, bloemkool, spruitjes, komkommer, .... En ik voeg er een snuifje grof zeezout aan toe en walnotenolie. Lekker hoor !!! Ik moet dit ook combineren met 150g mager vlees of vis. Er bestaan oneindig veel combinaties, het is een beetje zoeken...Want idd, elke dag sla met tomaat en wortelen ben je na 4 dagen beu !
- om 16u terug proteïneshake
- diner: altijd sla, maar nu gecombineerd met warme, gestoofde groentjes en steeds met vlees of vis ....
ik had gedacht dat het me zeer veel moeite zou gekost hebben maar tot hiertoe lukt het me wel ....Al mis ik soms wel brood en pasta !
Ik mag ook 1 cola light per dag drinken ....
Volhouden, het loont de moeite !!!!!!!!!!
Ik wil tegen de trouw een 8-tal kilo kwijt zijn ! Na de huwelijksreis hervatten en dan gaan we er volledig voor :) Dan zou er nog een 5 à 10 kilo afmogen van mij :)
|
|
Liselotte
25-6-2011
|
28-3-2011 11:06:27
Hey
Ik ken niets van het dieet, maar kook heel graag, dus misschien een klein tipje:
Stoom je groenten, dan heb je de exacte smaak van de groeten en je vitamintjes behouden dan het best. Je kan al stoomkokers vinden vanaf 50euro, dus das geen geld voor lekkere groentjes :)
Als je je groentjes in de wok doet of in de oven. Er zijn zo van die nieuwe bouillonblokjes (niet die keteltjes, want die zijn vettig), maar die blokjes zijn zo kubusjes, heel geconcentreerd met verschillende smaken! Heel lekker bij groentjes :)
Succes en volhouden :)
|
|
mieke
7-7-2012
|
28-3-2011 11:25:08
Hey Tinneke,
Voor het ogenblik kan ik je "nog" niet helpen.
Ik moet woensdag op intakegesprek en hoop donderdag te starten met Kyalin:-)
We kunnen elkaar wat steunen hé:-)
Héél veel succes en dat die kilo's er maar snel afvliegen
Veel groetjes,
Mieke
|
|
Heidi
7-7-2012
|
28-3-2011 11:47:30
Hey, ik ben ook al een week informatie aan het opzoeken over het proteïnedieet, maar heb gehoord dat er toch wel een serieus kostenplaatje aanhangt... kan iemand hier misschien wat meer info over geven?
En het centrum waar ik geïnformeerd had waren de consultaties en opvolging gratis, en betaal je dus enkel je producten... je zou dan wekelijks of tweewekelijks moeten langskomen... Word je voldoende opgevolgd in die centra? Is natuurlijk overal verschillend... maar is het bijvoorbeeld normaal dat het gratis is voor die consultaties?
groetjes
|
|
Yenda
16-7-2011
|
28-3-2011 12:06:54
De consultaties zijn bij mij inderdaad ook gratis. ik ga momenteel elke week, maar je kan evengoed elke week.
Je moet rekenen per shake/reep/... ongeveer 3 euro (ze zitten telkens per doos van 5, doosjes kosten tussen 12 en 20 euro afhankelijk van wat je koopt).
Het is dus ongeveer 12 euro per dag (4 eiwitporties). Dit is dus wel wat, maar verder koop je eigenlijk enkel maar groentjes. Dus het geld dat je uitspaart aan drank, snoep, vlees, pasta,... kan je dan weer hiervoor gebruiken...
De prijzen kunnen trouwens ook licht verschillen tussen verschillende centra...
Succes!
|
|
Gitte
28-10-2011
|
28-3-2011 12:26:35
Ik doe het zonder begeleiding,gewoon met gerlinea( te koop in supermarkten)! Ik ben nu de derde week bezig en ben al bijna 4kg kwijt! 's morgens een shake en een yoghurt eten,tussendoor een kiwi,als lunch 2 lunchbars,'s avonds groentjes met stukje vlees! Als ik tussendoor honger heb eet ik een tas verse groentesoep! Héél veel water drinken. Ik heb het van augustus tot eind november vorig jaar ook gedaan en was dan 12kg afgevallen! Nu nog de laatste 7 kg en ik zit op gewicht. De eerste 3 dagen zijn moeilijk omdat je lichaam dan in ketose gaat waardoor je hoofdpijn kan hebben.Maar na die drie dagen gaat het vlot.Op restaurant eet ik alleen een hoofdgerecht en wanneer ik voel dat ik genoeg heb stop ik ook. Succes in elk geval aan alle dames die aan hun lijntje aan het werken zijn!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
28-3-2011 13:36:54
Hey Gitte, heb eens zitten neuzen op de site van Gerlinea, denk dat ik me daar ook eens ga aan wagen ! Tis een kwestie van discipline, en dat komt wel in orde !
daarna nog kunnen stoppen met roken en het is compleet :)
|
|
Maartje
21-5-2011
|
28-3-2011 14:29:09
Ik heb in de zomer van vorig jaar 1.5 maand Kyalin gevolgd en ben toen 8 kg kwijtgeraakt .. Ik zou het zeker niemand meer aanraden, tis inderdaad enorm duur (voor die 1.5 maand ben ik toch wel 400 à 500 € kwijtgeweest (waaronder ook veel shakes die ik niet lekker vond en dus maar 1x heb gegeten en nog 4 zakjes over heb) en het is gewoon niet realistisch .. Je kan het volgen voor je huwelijk maar ik zeg erbij, als je daarna terug normaal begint te eten kom je snel weer alles bij ..
Het is toch gek om voor je huwelijk 10 kg kwijt te zijn en er helemaal anders uit te zien en 4 maanden na de trouw weer terug de oude te zijn..?
Want je moet er écht wel rekening mee houden dat je dat gewicht niet zal kunnen behouden, je leeft enkel op proteinen en bant alles uit je eetpatroon, en na dat dieet begin je toch terug gewoon pasta, rijst, aardappelen, .. te eten want dan ben je blij dat je EINDELIJK eens iets kan eten wat smaakt heeft ..
Gewoon gezond eten is een aanrader als je wat aan je lijn wil doen!
|
|
Evelien
9-7-2011
|
28-3-2011 14:44:51
Euhm, bij ons (ook kyalin gevolgd met mijn mama) mochten er geen eieren (nuja, eigenlijk is alles wat je mag eten eiwit dus dat zal wel niet zo heel erg zijn?), géén mayonaise of sausjes, en bv kerstomaten ook niet want dat is teveel suiker. Qua groenten deden wij vooral veel slaatjes enzo, maar we hebben het wel tijdens de zomermaanden gedaan dus dat was lekker fris. Je kan ook bv. wat groenten wokken? Met die blini's (soort zoutige pannenkoekjes/ wrapachtige dingen) kan je ook wel gemakkelijk groenten eten. En soms at ik gewoon een tomaat en een halve komkommer ofzo :) Onze consulente (of hoe noemt dat?) gaf ons wel echt goeie tips en receptjes mee :)
|
|
|
Tamara
2-7-2011
|
28-3-2011 14:56:40
Ik heb dit 2 jaar geleden ook met succes gevolgd. Eerst ben ik ook naar het instituut geweest en daar producten aangeschaft maar ik heb toch wat dingen weggesmeten die ik echt niet te eten vond. Ben dan eens gaan zien op het internet en ik bestelde de producten via het internet. Dit was een stuk goedkoper en sommige dingen waren ook lekkerder. Je kan dan kijken naar de recensies wat de anderen zeggen over het product of het lekker is of niet. Ik bestelde het op www.proteinedieet.net . Veel succes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
28-3-2011 18:21:25
Van vriendinnen die het proteïne-dieet al hebben gedaan, hoor ik idd dezelfde reacties van Maartje: duur (al die shakes en speciale repen en zo) en nadien zijn alle kilo's er zo weer bij...
|
|
Peggy
18-6-2011
|
28-3-2011 19:14:08
hier ook een shake bruidje, maar Herbalife shake. heb grote pot vanille smaak gekocht. 2 shakes per dag 's avonds gewoon eten. Meng deze ALPRO SOYA drink Macchiato smaak , mmmmm !!! net of ik ben mokka ijsje aan het eten. Ik at 'smorgens al niet dus die shake is geen opaffering. stukje fruit rond 9 uur. 's middags weer shake, na de middag gezond koekje of stuk fruit en 's avonds gewoon gezond eten.VEEL water drinke, kilo's vliegen er af.1 grote pot kost 43 €. waarvanb je per shake 2 kleine lepels nodig hebt en 250ml melk naar smaak. Beetje bewegen elke dag en je voelt je super gezond !!
|
|
Heidi
7-7-2012
|
29-3-2011 8:32:35
Hey Peggy, waar heb je die grote pot van herbalife dan gekocht? kan je dat in de winkel kopen? of is het te bestellen via internet...
|
|
Peggy
18-6-2011
|
29-3-2011 12:35:27
@ Heidi -->
ik heb deze bij een vriendin gekocht , ze is vertegenwoordigster van Herbalife. Van welke regio ben je ?
|
|
mieke
7-7-2012
|
31-3-2011 12:07:01
Ik heb gisteren mijn intakegesprek gehad bij mijn kyalinconsulente en morgen start ik!
Ze heeft me bijna 2 uur aan een stuk uitleg gegeven en toen er paar klanten binnen kwamen om producten te kopen hoorde ik ze vol lof over het dieet spreken.
Ik zie het volledig zitten. Het begin is het duurste maar naar mate je naar de volgende fases gaat wordt het steeds goedkoper:-)
Veel succes!
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|