Terug naar overzicht
Ik was ook van plan van zo'n boek te laten printen met vragen in, maar ik denk ook dat het niet beschrijfbaar gaat zijn. Ik ben ook op zoek naar een andere oplossing , want het 'vriendenboek' met vraagjes leek me een heel erg leuk idee.
Wij hebben gekozen voor een leeg gastenboek van AVA. Zo hebben de gasten de gelegenheid zo veel te schrijven als ze willen. Misschien schrijven we vooraan nog een tekstje om hen aan te moedigen iets leuks neer te pennen. Succes met de voorbereidingen Groetjes Nathalie
Mijn ervaring is dat mensen heel lang staan na te denken aan zo'n leeg gastenboek over wat ze daar nu in godsnaam weer in moeten zetten .. Wij gaan dus werken met vragen om ze op weg te helpen en bij de laatste vraag is ruimte voor eigen inbreng ..
hebmijn gastenboek zelf gemaakt met fotoservice . Ben hem gaan afhalen bij het kruidvat . Is papier waar je gemakkelijk op kan schrijven hoor
hallo joke, wij hebben onze gastenboek bij het bruidsparadijs in merksem besteld daar heb je veel verschillende keuzen mss kan je daar is gaan zien groetjes sofie
Wij hebben zo'n fotoboek via Hema laten maken. Het papier ic beschrijfbaar hoor, we nemen wel niet het hoogglanzende... Die drommelse twijfels ook altijd hé .
@ kim zou je me voorbeelden van die vragen kunnen geven? En zet je voor iedereen dezelfde vragen opnieuw of moet iedereen maar op een vraag naar keuze antwoorden?
@ Charlotte dat was ik dus ook eerst van plan, mag ik vragen hoe jij het hebt ingedeeld, ik bedoel is het een boek met overal ruimte om te schrijven op de fotos of met vakjes en vragen of.... ben nieuwsgierig hé kweet het maar ja vrouwen weten nu eenmaal graag veel hé it's good to be a women
Hey, Wij hebben een gastenboek met vraagjes. We hebben die besteld via www.guestbookstore.com. Communicatie enzo verliep vlot en we zijn er echt héél tevreden van!
Je kan bij sommige websites het type papier zelf kiezen, dus inderdaad geen hoogglans nemen, want dan schrijft het niet goed. Langs de andere kant bestaan er ook speciale stiftjes om op glanzend papier te schrijven, al heb je dan wel het risico op uitvegen als ze niet voorzichtig zijn. Waarom stel je niet zelf een boek samen met deels foto's en deels vragen. Leg er een blad bij met uitleg over de bedoeling, dat mensen zonder inspiratie de pagina's met vragen kunnen nemen en dat anderen hun gedachten de vrije loop kunnen laten op de fotopagina's. Laat ook de DJ het even afroepen bij aanvang van het feest...
Hey Joke, Wij hebben de kaft uitgewerkt zoals onze uitnodigingen. Vooraan het boek komt dan een tekst die - hopelijk - uitnodigt om iets te laten schrijven. De bladzijden binnenin zijn leeg, maar onderaan de pagina's komt ook weer een detail van onze uitnodiging terug. Natuurlijk kan je die pagina's aanvullen met bepaalde vragen en zo. Eerst wilden we er foto's in verwerken, maar we waren een beetje bang dat er later op de avond / nacht misschien wel eens snorretjes, ezelsoren, konijnentanden enz. zouden worden bij getekend. Daarom hebben we het dan zonder foto's gemaakt. Het boek is ook niet superdik. Beter een fijn volgeschreven boek dan een dik met tal van lege bladzijden... We hebben dan ook nog balpennen laten maken met ons logo er terug op. Zo passen die dan mooi om bij het gastenboek te leggen .
@ Charlotte wauw bedankt voor je uitleg, dit lijkt me wel een super mooi boek, welk boek kies je dan bij hema om dit te maken, want ze vragen toch meteen om foto's te uploaden???
Het is een vierkant formaat, ik denk van 30 op 30 ongeveer - er zitten een 24-tal pagina's in (je kan er ook extra nemen). In plaats van foto's te uploaden, hebben wij telkens ons logo geupload of upgeload . Mijn verloofde heeft dit gedaan, dus alle technische details ken ik niet, maar ik denk dat dit wel goed vlotte... Mocht je nog vragen hebben, je mag me altijd een privé-bericht sturen hoor (wie weet vergeet ik naar deze topic te kijken als je nog iets hebt gevraagd ).
Hoi Joke, op www.Extrafilm.be kan je super leuke fotoboekjes laten maken! Bij de iets grotere formaten (goed voor gastenboek) kan je notitiepagina's invoegen. Die zijn handig om op te schrijven :-) Groetjes
wij kozen een boek van ava(met puzzelstukje=thema) Aan alle genodigden vroegen wij reeds(aan de hand van save the date mail of kaartje)een trouwfoto van henzelf door te sturen(of een foto samen indien niet getrouwd of foto alleen indien vrijgezel)deze fotos gaan wij afdrukken en in het boek zetten..waar dan plaats is bij hun foto om iets te schrijven van velen hebben wij zelf hun huwelijk niet meegemaakt...het is super al die foto's te zien arriveren!!
Hallo Joke, Wat zou je denken van een fotogastenboek zoals deze van Amelie Poulin uit de film "Le fabuleux destin d'Amelie Poulin". Een doodgewoon fotoalbum, een schaar, lijm, een pen en een fotoradar of fotohok. Je gasten nemen plaats voor de fotoradar of stappen in het fotohokje. Een druk op de rode knop en even later komen er 2 fotostrips uit met 3 foto's van de genodigden en 1 voorgeprogrammeerde foto van de trouwers met bedankingstekst. Zet de genodigden aan het knippen en plakken, laat ze nog een leuk tekstje erbij verzinnen en je hebt gegarandeerd een leuk gastenboek. 1 strookje nemen ze als aandenking en bedanking mee naar huis. Surf eens naar Partyflash.be. Groetjes en een fijn huwelijksfeest gewenst, Ingrid