Nu Online
Momenteel zijn er 493 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkskaars

28-3-2011 12:35:15
hallo allemaal,

heeft er iemand een idee waar ik aan een huwelijkskaars kan geraken in de regio Antwerpen of Sint-Niklaas? Ik heb wel het een en ander gevonden op internet maar vond die allemaal aan de dure kant...

alvast bedankt, groetjes ;-)

Circé
24-6-2011
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1424

Stefan
2-7-2011
 Meld misbruik28-3-2011 12:44:47

hallo circé

bij het bruidsparadijs in merksem heb je veel keuzen en zijn niet duur daar kan je ze ook laten bedrukken met naam en datum mss kan je daar is gaan zien

groetjes sofie

Katleen
24-9-2011
 Meld misbruik28-3-2011 13:04:49

In een kaarsenwinkel kan je normaal gezien ook huwelijkskaarsen laten maken in eender welke vorm, grootte en kleur. Afhankelijk van wat je kiest, kan dat dus goedkoop of duur zijn. Je kan ook een kaars kopen in de blokker of casa en daar zelf decoratie en tekst opplakken. Bij Ava Papierwaren vind je wel zilveren en gouden kleefletters en ander decoratiemateriaal...

Kim
11-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 13:11:26

Mijn bij beauty candles aangekocht:

http://www.beautycandles.be/

Is vlot gegaan en geloof dat ze een week later al geleverd was :)

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-3-2011 18:12:01

De mijne kwam ook van de website hierbovan (Beautycandles). In St-Niklaas heb je ook Figaro in de Plezantstraat waar ze dit verkopen! ;-)

Sofie
4-6-2011
 Meld misbruik28-3-2011 22:10:44

Hallo'tjes,

Onze kaars komt van Vonkel & Co uit Zwijndrecht (www.vonkel.be).
Je kan zelf de kleur, vorm, lettertype, ... kiezen en de kaars brandt in in het midden zodanig dat je er nadien nog een theelichtje in kan zetten!

Groetjes,
Sofie

cindy
17-9-2011
 Meld misbruik28-3-2011 22:26:32

acanthus in viersel, zelf kiezen hoe je m wilt ook kleur, tekst en of tekening erop zelf kiezen, en niet duur.
De onze was binnen de week klaar

Kelly
25-6-2011
 Meld misbruik29-3-2011 8:13:05

De roze patio in de nieuwstraat.
http://www.derozepatio.be/kaarsen/huwelijkskaarsen-trouwkaarsen
Je kan op de website kijken en bestellen, niet zo duur.
De onze was 28€.
x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...