Terug naar overzicht
Hallo, Wij zijn in de Maekelhoeve gaan kijken om er onze feest te geven. Alles lijkt mij daar wel dik in orde. De menuvoorstellen zijn heel gevariëerd en correct op vlak van prijs. Wat mij wel stoorde was het feit dat ik een standaard antwoord kreeg op mijn mailtje om te vragen of ze op onze grote dag nog vrij waren. We konden op maandag tussen 17u00 en 21u00 een bezoekje brengen om de mogelijkheden te bespreken. Toen we er waren, bleken alle zaterdagen in 2011 al volzet en stelden ze voor om op vrijdag te trouwen. Dat was helemaal niet onze bedoeling, dus hadden we ons de trip naar Veerle wel kunnen uitsparen. Alvast veel succes!
Mijn collega is daar onlangs naar een trouwfeest geweest en zij dat het eten echt heel lekker was. alles was tip top.Wij zijn dit weekend naar de vesten in laakdal geweest. Ik vond het zeer mooi en de prijzen zijn niet van de duurste maar ook niet de goedkoopste. Ik vond ze zeer vriendelijk, er was veel keuze, dus ik denk dat dit het voor ons wordt :) Maar we gaan ook eens een kijkje nemen bij de maekelhoeve. veel succes bij het zoeken naar een zaal!
wij hebben ons trouwfeest daar ook gedaan en geloof me alles was tiptop in orde. alles werd meteen gedaan als ik iets vroeg. niets was teveel. echt een super aanrader, en qua prijs eten en drinken heel dik in orde.