Terug naar overzicht
Ik wil ze wel eens bekijken, hoor! sindy_sterckx@hotmail.com
ik bekijk heel vaak ontwerpen (werk), dus je mag ze ook altijd mailen hoor ikke_iriske@hotmail.com
Hallo, Ik ben ook aan onze trouwkaart bezig, ik wil gerust de uwe eens lezen. Ik vraag me ook iets af : Zetten jullie een IBAN nummer of gewoon rek. nummer? Ik zou het zo vermelden: We hebben reeds alles voor in ons huisje Maar jullie mogen steeds bijdragen tot ons kluisje. Rekeningnummer: IBAN BE************* Zouden jullie het gele ook vermelden of niet?? Bedankt alvast. XxX
We hebben reeds alles voor in ons huisje
Maar jullie mogen steeds bijdragen tot ons kluisje.
Een rekeningnummer vermelden we in principe niet. Er staat eigenlijk helemaal niet veel tekst op ;) Wel gewoon 'cadeautip en een envelopje'. Als je een rekeningnummer er zou op plaatsen, zou ik ook voor het IBAN nummer gaan. Momenteel wordt dit meer en meer gevraagd en voor eventuele internationale overschrijvingen heb je dit zeker nodig..
Ik wil de uitnodiging ook wel eens bekijken. vanessadevadder@hotmail.com
ik wil ook wel eens kijken darline83@hotmail.com
Je mag ze ook steeds sturen naar bjok20@hotmail.com
nosferatugirl@hotmail.com
roosje104@hotmail.com ik wil best ook eens kijken
stuur gerust naar kirstenenwillemtrouwen @ gmail.com
stuur maar door: tamara_put@hotmail.com
Kim, bij ons is het zelfs IBAN en BIC, omdat ik uit Nederland kom en je dat nodig hebt voor internationale overschrijvingen. Ik vond het in het begin wel een beetje raar staan, maar dat went... Voor binnenlandse overschrijvingen maakt het op zich niet uit, IBAN wordt wel de standaard, maar met een gewoon rekeningnummer gaat het even goed.
Stuur maar door! lotte.bogaert@gmail.com IBAN zou ik er idd ook opzetten!
Ik wil ook wel eens nalezen. Stuur maar naar kellycuvelier@hotmail.com
ik wil ook wel graag je uitnodiging eens bekijken. ik ben ook volop aan het rondzoeken. Gr Ellen clerdyellen@hotmail.com