Terug naar overzicht
Naar het schijnt is er in de Inno een collectie feestkledij. cocktail kledij, rond de 300 euro ofzo... Ik denk niet dat het gemakkelijk zal zijn om goedkoper iets te vinden... alleszins véél succes met de zoektocht!! groetjes
Hallo, Heb misschien wel een leuk adresje in Eindhoven. http://www.bruidsmodesmitje.nl/ en helamaal niet duur. Groetjes
in de P&C hebben ze een hele collectie cocktailjurken. Sommige zien er al echt uit als een trouwjurk. Hele mooie gezien en helemaal niet duur.
hey,wilde juist hetzelfde zeggen als vanessa!! echt die kleedjes zyn prachtig!! had zelf al een beetje spyt dat ik er zoveel geld aangegeven had voor myn kleed,want ze mogen gezien worden!! dacht dat ze rond de 75 euro gingen!!in alle kleuren,zelfs écru!! moet je zeker is gaan kyken!! succes marijke
Zeker gaan kijken bij P&C ! Vind je prachtige jurken voor circa 200 à 300 € !
Hey, Je kan ook eens kijken bij Youniek Bruidsmode. Daar hebben ze heel betaalbare trouwjurken en suitekleding die je zelf kan aanpassen aan je eigen smaak. Veel succes bij je zoektocht. Groetjes Nathalie
Inderdaad, bij P&C heel mooie jurken.
kijk eens op marktplaats.nl en zoek op trouwjurk, daar staan mooie "cocktail" trouwjurken voor nog geen 100 euro, vaak ook van een "china import" waar je toch ook kan passen....
P&C, inderdaad een aanrader. Bij inno hebben ze een collectie Coast (http://www.coast-stores.com/all-dresses/dept/fcp-category/categorylist) , maar enkel in de grotere inno's, dus misschien best eens op voorhand bellen...
P&C inderdaad! Heb er een 5-tal jaar geleden een rood galakleed gekocht en heb het al paar keer uitgeleend dus het heeft ook al meerdere keren de droogkuis doorstaan en het blijft echt mooi. Je kan het dus zeker afdragen nadien!
hoi mijn kleed komt van chrandels fashion in maastricht ook lage prijsjes is kijken op www.chrandels.nl
Hoi, dan denk ik meteen aan Ann-Sophie Smartshopping. Er zijn 3 winkels van, ééntje dicht bij Gent. Dit is outlet (dus geen tweedehands maar einde reeks) en ze hebben hier van suite tot cocktail tot casual. Echt een leuke winkel: lieve dames en betaalbaar! GroetjesGreet