Terug naar overzicht
hoi hoi ben blij voor jou!! ik heb binnenkort mijn eerste pas! hopelijk ook zo positief dada x
Zie je wel! Nooit twijfelen aan jezelf en je goede smaak. Ben oprecht blij dat je nog steeds perfect goed voelt bij je keuze. Vasthouden, die goeie spirit Groetjes Cindy
Net het berichtje dat ik nodig had!! Ik moet in mei gaan passen en ik ben écht bang dat ik de verkeerde keuze gemaakt heb... Dus ik hoop dat ik buitenkom met hetzelfde gevoel als jij... groetjes!
ik denk dat iedereen zich zo een beetje voelt.Zal ook blij zijn dat mijn eerste pas achterde rug is. Je twijfelt hé, hoe zag ik er nu weer precies uit met mijn kleed en zo , pff. In ieder geval Tamara, ben blij voor jou !!
Hier ook twijfel. Ik kocht m'n kleedje in oktober en de eerste pas in begin april. Ik vind dat hier heel wat tijd tussenzit, bovendien staat m'n kleedje niet zo mooi afgebeeld in de brochure van Marylise en kan 'k er niet zoveel naar kijken. Ik kijk dus ook enorm uit naar m'n eerte pas. Hopelijk zijn de juwelen dan al binnen. Dan is het plaatje zo goed als compleetµ - kleed ok - lingerie ok - schoenen ok - juwelen ok - kapsel laat 'k ook die dag voor eerst in proef doen, hopelijk is het plaatje dan compleet We zijn vrij laat aan met de uitnodigingen. We moeten er nog helemaal aan beginnen (alleen tekst is ok) succes met alle voorbereidingen