Nu Online
Momenteel zijn er 671 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fede di oro te izegem

28-3-2011 21:18:42
hey nog een vraagje, als je op de site van fede di oro kijkt kan je een reeks ringen zien, als je er op klikt dan kan je de prijs zien. Is dit dan de werkelijke prijs of scheelt dat dan nog? Er staat ook altijd de prijs op per paar(mss stomme vraag) maar dat is toch voor de beide ringen dan hé En als je dan niet per paar koopt of bv een paar wilt combineren kan dat ook?
grtjs

katrien
12-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 692

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-3-2011 21:27:44

Jup, dat kan allemaal :) Onze ringen hebben 930 euro gekost. In de vrouwelijke variant stonden normaal geen steentjes, wij hebben er 9 in laten zetten. Dan berekenen ze gewoon even wat dat gaat kosten.

marijke
22-4-2011
 Meld misbruik28-3-2011 21:28:11

hey,
ik kan u maar één ding zeggen,deze winkel verdiend een standbeeld!!
zowiezo is het de prys per paar!!en de prys is de juiste prys die erop staat!

ongeloofelyk hoe je daar wordt geholpen!!hadden zelfs oud goud mee en dat wordt meeverwerkt in de prys voor de nieuwe ringen!!
wy hadden er gekozen en toen ze vorige maand geleverd werden vond ik de myne niet zo whauw!!raar maar waar,myn vingers zyn nogal klein en niet by nagedacht toen we ze gekozen hadden!!kun je nu geloven dat die mensen zonder problemen en zonder meerprys myn ring hermaakt hebben volledig naar myn goesting!!zelfs als die toen nog niet goed was,mochten we teruggaan!zy vonden het heel belangryk dat we gelukkig waren en vooral we moeten er fier op zyn!!

oja,alle pryzen zyn bespreekbaar!!wy hebben een duurdere voor my (marijke) gepakt en voor myn verloofde minder,omdat hy die niet mag aandoen voor werk!!
veel succes,grtjs marijke

sarah
17-12-2011
 Meld misbruik28-3-2011 21:32:46

Hey Katrien,
ik heb nog niet bij FDO gekocht maar al wel een afspraak daar ter plaatse gehad.
Het basis assortiment kon ons niet bekoren, maar ze zijn zeer commercieel en alles is bespreekbaar.De prijs op de site is idd voor beide ringen, en je kan alles combineren.

Wij hebben een prijs laten maken voor een totaal custom made ring voor mij- en voor hem een basis witgouden ring van de collectie.Was allemaal geen probleem.
Ze zijn ook niet opdringerig en stelden zelfs voor om nog een keer terug te komen, om het ontwerp even te laten bezinken en na te denken over de invulling ervan.
Al bij al een zeer aangename ervaring en waarschijnlijk gaan we terug!

liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik29-3-2011 12:14:34

Wij zijn er zaterdag geweest en mijn ring is ook witgoud met briljanten en die van mijn vriend een brede witgouden ring en we waren maar 840 euro kwijt voor alle 2 de ringen, wat echt niet veel is! Wij zijn echt super tevreden!!
groetjes

Jana
17-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 13:01:21

Wij hebben onze ringen daar ook gekocht. Je kan ringen van verschillende paren combineren als jullie niet allebei op hetzelfde paar vallen. Wij waren er in ieder geval heel tevreden van. Heel vriendelijk, veel keuze en een heel goeie prijs!

Julie
10-9-2011
 Meld misbruik29-3-2011 17:36:28

Wij hebben ze daar ook gekocht en kregen nog eens korting erbovenop. je kan eindeloos combineren en dikte en aantal steentjes laten aanpassen. Die van mij is ook een beke duurder doordat er steentjes inzitten e komt om 997 euro voor beide ringen samen.

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik1-4-2011 18:17:00

Ik zal ook eens naar daar gaan.
Hoeveel vooraf gaan jullie de ringen halen?
wij trouwen in april 2012

katrien
12-8-2011
 Meld misbruik4-4-2011 0:16:39

Wij trouwen 12 augustus 2011 en we hebben een afspraak op 16 april met de winkel.
Dus een vier maand vooraf.
Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...