Nu Online
Momenteel zijn er 243 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj

10-4-2006 11:56:52
Hallo allemaal,

Na de ondertrouw vorige week, willen we nu op zoek gaan naar een goede dj. Ik heb daarmee dit weekend wat rondgebeld, maar die prijzen variëren dus van 250€ tot 450€. Dat is wel een groot verschil en aangezien wij de eersten van onze kennissenkring zijn die gaan huwen en dus nog geen dj's kennen, zou ik jullie willen vragen of iemand van jullie een goede dj kent in de regio Hasselt-Diest. Dank je wel,

Sadia

sadia
7-7-2007
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 360

Evy
26-8-2006
 Meld misbruik10-4-2006 12:20:51

Wij zijn van de omgeving van Diest. Mijn zus is vorig jaar getrouwd en had een goeie DJ, echt een gangmaker.. helaas toen wij hem wilden vastleggen, was hij voor onze dag al geboekt. Als je wil stuur ik je zijn nummer wel eens door. Ondertussen hebben wij dan verder rondgehoord voor een DJ en wij zijn bij iemand uit Averbode terrecht gekomen. Ze hebben ook een website: www.starlines.be Wij hebben geen referenties van hun, maar het eerste contact (telefonisch) klikte echt. Wij hebben hun dus vastgelegd.
Verder nog DJ's uit onze regio:
www.dmcmusic.be
en kijk ook eens in de gele gids, daar vind je er ook met websites.

greetz Evy
26/08/2006

Marjolijn
9-9-2006
 Meld misbruik10-4-2006 12:23:39

Hallo,

Wij hebben voor DJ Tony uit Opoeteren gekozen (www.djtony.be ). We hebben ook geen referenties maar hij was zeer aangenaam in de omgang. Hij zal vanaf 18.00u aanwezig zijn om alles te installeren en hij blijft gewoon tot het einde van het avondfeest. Wij betalen hem voor zijn uren + materiaal 300 euro.

groetjes,

marjolijn

sadia
7-7-2007
 Meld misbruik10-4-2006 13:34:31

Hoi Evy,

Zou je eens kunnen navragen hoe die dj van bij je zus heette. Merci!!!

Groetjes,

Sadia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...